Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Organisation and Evaluation of Education Institutions
   Contents
Topic Sub-topic
1. A escola como organización: dimensións, funcións e características 1a. O centro como organización para o desenvolvemento do curriculum e do ensino.
1b. Dimensións constitutivas da organización escolar.
1c. Funcións da escola.
1d. Trazos característicos dos centros escolares.
1e. Enfoques para a comprensión das organizacións.
2. Políticas educativas e reformas escolares no sistema educativo español 2a. Incidencia das políticas educativas e das reformas escolares na organización e avaliación da Educación Infantil.
3. Contexto, estrutura e cultura organizativa 3a. O contexto organizativo: entre o local e o global.
3b. Estruturas organizativas de goberno, xestión, participación e coordinación.
3c. A organización do alumnado: admisión, agrupamentos e promoción.
3d. A organización da actividade escolar: contidos, estratexias pedagóxicas, espazos, tempos e recursos didácticos, con especial atención ao papel do ciber-espazo e as novas tecnoloxías da información e comunicación.
3e. Cultura organizativa e desenvolvemento profesional e organizacional.
4. Planificación e avaliación para o cambio e a mellora nas organizacións escolares 4a. Proxecto educativo, autonomía dos centros escolares e innovación.
4b. Estratexias de avaliación de centros: avaliación externa, avaliación interna e estratexias combinadas.
5. A constitución da escola como institución democrática: poder e participación da comunidade 5a. Escolas democráticas e diversidade.
5b. A participación como exercicio de cidadanía.
5c. Dificultades do proxecto participativo na escola.
5d. As relacións nas organizacións educativas: conexión e colaboración entre os diferentes actores da comunidade educativa.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes