Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Learning Situations, Materials and Teaching Resources
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Coñecer, comprender e discutir críticamente de forma autónoma e colectiva os fundamentos didácticos para o deseño de ambientes e espazos de aprendizaxe na Educación Infantil e a elección de materiais e recursos, favorecedores todos eles do desenvolvemento integral e a construción dun pensamento crítico tanto en alumnado como no profesorado, e de relacións sociais baseadas na cooperación, a equidade e a xustiza social; sabendo, a partir da procura e discusión de información adecuada, deseñar contornas específicas que recollan estes principios e reflexionar críticamente sobre os valores que acompañan ás prácticas docentes deseñadas e/ou desenvolvidas, así como actuar para a transformación e mellora das mesmas na dirección do cambio social. A1
A5
A6
A9
A10
A12
A13
A19
A21
A23
A30
A32
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B22
B24
C4
C6
C7
C8
Coñecer, comprender e discutir críticamente de forma autónoma e colectiva innovacións curriculares na Educación Infantil, argumentando desde a necesidade de construír comunidades de aprendizaxe educativas nos centros, apoiadas no desenvolvemento da cooperación, a democracia e a necesidade de procesos de investigación na acción participante permanentes para a transformación social; sabendo buscar fontes de información adecuadas para a reflexión sobre as mesmas que lle permitan ser capaz de xerar procesos que contribúan á deconstrucción de tales experiencias innovadoras, xerando propostas de cambio nas mesmas. A1
A5
A6
A9
A10
A12
A13
A19
A21
A23
A28
A30
A32
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B10
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B22
B24
C4
C6
C7
C8
Coñecer, analizar e discutir fontes de información básicas para o contido desta materia, sendo capaz de abordar de forma autónoma a responsabilidade das súas aprendizaxes e traballar en equipo con compañeiros e compañeiras; contribuíndo a facer da aula universitaria unha comunidade de aprendizaxe educativa; xerando procesos de procura, selección e discusión de fontes de información adecuados, tanto individuais, como colectivos; baseados na reflexión crítica que lle permitan deconstruir tanto as contornas de ensino-aprendizaxe deseñados e ofrecidos aos nenos e nenas da Etapa Infantil, as experiencias de formación inicial respecto diso nas que están inmersos como estudantes universitarios, como as propias experiencias escolares temperás vividas como alumnos e alumnas no sistema educativo. A1
A5
A6
A9
A10
A12
A13
A19
A21
A23
A28
A30
A32
B1
B2
B3
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B13
B14
B15
B16
B17
B22
B24
C4
C6
C7
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes