Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe Código 652G01022
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Terceiro Formación básica 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Profesorado
Gonzalez Seijas, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.maria.gonzalez.seijas@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia ten como obxectivo facilitar ao alumnado de 3º de Educación infantil os coñecementos básicos e o desenvolvemento de habilidades e destrezas para identificar, deseñar, desenvolver e avaliar programas combinados que favorezan o desenvolvemento de procesos cognitivos e a prevención das dificultades na aprendizaxe.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos NON SE REALIZASEN CAMBIOS 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen -ACTIVIDADES INICIAIS -PROBA MIXTA -TRABALLOS TUTELADOS -PRESENTACION ORAL/VIRTUAL -APRENDIZAXE COLABORATIVO -ESTUDO DE CASOS -TALLER VIRTUAL *Metodoloxías docentes que se modifican SIMULACIÓN (NON SE REALIZARÁ) LECTURAS (NON SE REALIZARÁ) INCORPÓRASE AVALIACIÓN PARCIAL DESPOIS DE CADA TEMA 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado CORREO ELECTRÓNICO: SEGUNDO As HORAS ESTABLECIDAS PARA TUTORIA, ONDE FAGAN CONSULTAS, RESOLVAN DÚBIDAS Ou SOLICITEN ENCONTROS A TRAVES DE TEAMS. MOODLE: SEGUN A NECESIDADE DO ALUMNADO TEAMS: DÚAS SESIÓNS SEMANAIS CON CADA GRUPO NA FRANXA HORARIA QUE TEÑEN ASIGNADA Á MATERIA E A CADA GRUPO (EXPOSITIVO E INTERACTIVO) COS EXPOSITIVOS ACLARÁSENSE ASPECTOS DAS CLASES ASÍNCRONAS E COS INTERACTIVOS FARASE CLASE SEGUNDO O HORARIO ESTABLECIDO NO QUE REALIZARÁ O APOIO E SEGUIMENTO Á REALIZACIÓN DE TRABALLOS TUTELADOS 4. Modificacións na avaliación %ou2022 Avaliacións parciais de cada tema terán un valor do 20% da nota global %ou2022 A participación en clases interactivas 10% da nota global %ou2022 Traballos tutelados terán un valor do 30% da nota global %ou2022 Proba mixta terá un valor do 40% da nota global *Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que aparecen na guía docente excepto todo o que se refire ás clases presenciais que quedan substituídas por clases virtuais. 5. Modificacións dá bibliografía ou webgrafía Non se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes