Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Asignaturas
  Inclusión educativa e adaptación do currículo
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A4Conocer e integrar os fundamentos educativos da Logopedia: Procesos de ensino e aprendizaxe A8
A9
A14
A15
A16
A18
A21
A22
A23
A25
A29
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B7
B8
B9
B12
B19
B20
B23
B24
C3
C4
C8
A14. Coñecer as funcións da Intervención Logopédica: prevención, educación, reeducación, rehabilitación e tratamento A4
A5
A8
A9
A11
A12
A13
A15
A16
A18
A22
A23
A25
A28
A30
B1
B2
B4
B5
B6
B9
B12
B21
C4
A16 Conocer as características diferenciais da intervención logopédica no ámbito escolar A4
A5
A8
A9
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A23
A25
A26
A28
B1
B2
B3
B4
B6
B7
B9
B12
B13
B15
B16
B23
B24
C4
C7
C8
A23 Coñecer, aplicar e valorar críticamente as técnicas pedagóxicas, así como os recursos metodolóxicos e didácticos para o ensino da linguaxe. A4
A5
A8
A9
A13
A14
A15
A16
A17
A18
A22
A23
A25
A28
A29
B4
B9
B13
B18
B21
C3
C4
C6
A25.Coñecer a organización de institucións educativas, sanitarias e sociais A15
A16
A25
A27
B1
B8
B9
B12
B15
C1
C8
A28 Adquirir un coñecemento práctico na intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares). A4
A5
A8
A9
A11
A12
A13
A14
A15
A17
A21
A22
A23
A24
A26
A27
A31
B4
B7
B9
B11
B12
B15
B16
C1
C2
C3
C4
A.29. Comprender o significado das adaptacións do currículo no marco dunha perspectiva inclusiva. A11
A12
A28
B3
B15
C1
C6
B1. Acceso, selección e xestión das fontes de información relevantes para a práctica profesional A4
A5
A29
A30
B5
B7
B15
B22
B23
C4
C6
B3 Apreciar as distintas manifestaciones da diversidade. A7
A10
A17
C4
B4. Aprender a aprender A23
B5
B20
B22
C5
C7
C8
B6. Capacidade de adaptarser aos cambios A22
A23
C7
C8
B23 Traballar de forma colaborativa cos distintos profesionais que interveñen sobre o alumnado. A14
A16
A23
A29
B8
B10
B11
B12
B15
B24
C8
B24 Traballar de forma interdisciplinar co profesorado e cos distintos membros dos departamentos de Orientación. A14
A23
A25
A29
A30
B9
B15
B18
B23
C4
C5
B.25. Saber incardinar o apoio logopédico dentrro da estrutura complexa de apoios que precisan as persoas con discapacidade A4
A5
A23
B9
B12
B18
B19
B21
B23
B24
C4
C6
C8
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. A11
A21
B7
B17
C2
C.2. Respetar a diversidade lingúistica do entorno social e realizar una intervención logopédica basada en este respeto, utilizando na rehabilitación a lingua de uso mais frecuente do suxeito. A6
C1
C2
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. A19
A32
B13
C8
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. A7
A10
A28
A31
B2
B3
B4
B5
B6
C7
C8
C5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. A30
B20
B21
B22
C4
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. A4
A5
A23
A24
A31
A32
B3
B4
C5
C7
C7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. A27
A31
B4
B5
C8
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. A23
A28
A29
B1
B5
B20
C3
C4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes