Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Inclusive Education and Curriculum Adaptation |
Learning aims |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Inclusive Education and Curriculum Adaptation | Code | 652G04011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
A4Conocer e integrar os fundamentos educativos da Logopedia: Procesos de ensino e aprendizaxe | A16 A23 A28 |
B23 B24 |
C2 |
A16 Conocer as características diferenciais da intervención logopédica no ámbito escolar | A4 A16 A23 A28 |
B3 B23 B24 |
|
A23 Coñecer, aplicar e valorar críticamente as técnicas pedagóxicas, así como os recursos metodolóxicos e didácticos para o ensino da linguaxe. | A28 |
B3 B23 B24 |
|
A28 Adquirir un coñecemento práctico na intervención logopédica (formación práctica en ámbitos escolares). | A4 A16 A23 |
B3 B23 |
C2 |
A.29. Comprender o significado das adaptacións do currículo no marco dunha perspectiva inclusiva. | A16 A23 |
B3 B23 |
|
B3 Apreciar as distintas manifestaciones da diversidade. | A4 A23 |
B23 |
C2 |
B23 Traballar de forma colaborativa cos distintos profesionais que interveñen sobre o alumnado. | A4 A16 A23 A28 |
B3 |
|
B24 Traballar de forma interdisciplinar co profesorado e cos distintos membros dos departamentos de Orientación. | A4 A16 A28 |
||
B.25. Saber incardinar o apoio logopédico dentrro da estrutura complexa de apoios que precisan as persoas con discapacidade | A4 A16 |
B3 |
|
C.2. Respetar a diversidade lingúistica do entorno social e realizar una intervención logopédica basada en este respeto, utilizando na rehabilitación a lingua de uso mais frecuente do suxeito. | A4 A28 |
B3 |
|