Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Assessment of Behavioural Disorders |
Assessment |
Identifying Data | 2019/20 | |||||||||||||
Subject | Assessment of Behavioural Disorders | Code | 652G04019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Objective test | A8 A9 A10 B7 | Examen de opción múltiple acerca dos contidos impartidos nas clases. | 70 |
Oral presentation | B7 C7 | Exposición dos traballos realizados en pequeno grupo e do contido do portafolios | 5 |
Student portfolio | A11 A12 A21 | Ao finalizar o cuadrimestre cada alumno/a deberá entregar unha carpeta cos protocolos de avaliación de cada unha das patoloxías | 15 |
Workbook | A8 | Os/as estudantes deberán realizar unha recensión dun artículo sobre avaliación dalgún trastorno do programa | 10 |
Case study | A10 A26 | Farase unha presentación dos estudos de casos que os/as estudantes deberán analizar e exponer na aula | 0 |
Assessment comments | |||
A asistencia a clase únicamente se terá en conta para poder presentarse ao examen parcial. Será necesario ter asistido polo menos ao 70% das ocasións en que se controle a asistencia. Aqueles alumnos/as que non asistan a clase deberán examinarse dos contidos do programa tanto dos impartidos nas sesións expositivas como nas interactivas (Nestes casos ademáis da proba obxectiva deberán realizar un examen de pregunta breve acerca dos contidos das clases interactivas). O peso na avaliación deste examen con dúas partes será do 70%.
Ademáis, aqueles alumnos/as que non cumplan co 70% da asistencia non poderán presentar o portafolios. |
|