Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Estrategias de intervención temprana |
Contenidos |
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Estrategias de intervención temprana | Código | 652G04025 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Tercero | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Tema | Subtema |
1. Introducción a la Atención Temprana | Conceptualización Niveles de actuación Marco legal. |
2. Procesos e instrumentos de evaluación infantil aplicados en Atención Temprana | El proceso de evaluación en AT Principales pruebas de evaluación aplicadas a la AT |
3. A Intervención Temperá en distintas áreas do desenvolvemento | Intervención prenatal Intervención sensoriomotora Intervención sobre o desenvolvemento cognitivo e lingüístico Intervención sobre o desenvolvemento socioafectivo |
|