Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Early Intervention Strategies |
Methodologies |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Early Intervention Strategies | Code | 652G04025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | Presentación xeral da materia: contidos, obxectivos e sistema de avaliación |
Directed discussion | - Traballo en grupos pequenos sobre o material bibliográfico. - Discusión no grupo-aula sobre os interrogantes expostos - Elaboración de conclusións |
Student portfolio | Participación, Discusión e elaboración de conclusións sobre as sesións de Role Playing, instrumentos de avaliación en AT e demais actividades planificadas para as sesións interactivas |
Critical bibliographical | Lectura de un libro sobre Atención Temperá: análise do contido e valoración en relación á literatura existente sobre o tema. Discusión no grupo-clase |
Multiple-choice questions | Realización de test con tres alternativas de resposta |
|