Mestrado Universitario en Xerontoloxía (Plan 2011)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Balo García, Aránzazu
Correo electrónico
aranzazu.balo@udc.es
Profesorado
Balo García, Aránzazu
Lodeiro Fernández, Leire
Millan Calenti, Jose Carlos
Núñez Pérez, Antonio
Correo electrónico
aranzazu.balo@udc.es
leire.lodeiro@udc.es
jose.millan.calenti@udc.es
a.nunez@udc.es
Web
Descrición xeral
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesións maxistrais
- Recensión Bibliográfica
- Proba de resposta múltiple
- Atención personalizada
*Metodoloxías docentes que se modifican
As sesións maxistrais mantéñense de forma virtual a través de Moodle e incorpórase Microsoft teams
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través das aplicación informáticas a demanda
4. Modificacións na avaliación
Metodoloxía Peso na cualificación Descrición
Asistencia as sesións maxistrais 5% (Avalaríase a asistencia as clases maxistrais). Traballos en clase 10% (Avalaríase o traballo en grupo realizado na aula). Recensións 25%. Avalaríase a análise crítico do artigo indicado. Proba de resposta múltiple 60% (Proba online de tipo test composta por 40 preguntas con 4 opcións de resposta sendo só unha resposta correcta. Cada pregunta que se responda mal restará 0,33 puntos, non restando as respostas en branco. Fórmula: (A-(E*0,33))*10/40. Esta cualificación contribuirá ao 60% da nota total da materia).
*Observacións de avaliación:
A cualificación da proba de resposta múltiple pasa a contribuír ao 60% da nota final (antes 75%) e realizarase de forma online mediante Moodle. A recensión pasa a pesar 25% (antes 15%) e se inclúe o traballo realizado na clase introdutoria (10%)
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Se incorpora material complementario nos diferentes temas para que o alumnado poida comprender mellor os temas obxecto da materia
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías