Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Saúde
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (semipresencial)
 Asignaturas
  Humanización na Asistencia Sanitaria
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2021/22
Asignatura (*) Humanización na Asistencia Sanitaria Código 653862312s
Titulación
Máster Universitario en Asistencia e Investigación Sanitaria (semipresencial)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 1º cuadrimestre
Primeiro Optativa 3
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Fisioterapia, Medicina e Ciencias Biomédicas
Coordinación
Montoto Marqués, Antonio
Correo electrónico
antonio.montoto@udc.es
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral Nesta materia proporciónanse os coñecementos básicos na humanización da atención sanitaria. Así mesmo, abórdanse e proporcionan os coñecementos das principais medidas humanizadoras da atención aos pacientes, coidadores/familiares e profesionais. Por outra banda, tamén se facilita a familiarización con situacións complexas da atención sanitaria como, a síndrome post-UCI ou os coidados ao final da vida
Plan de continxencia 1.-A docencia da materia durante o curso 2021-2022 realizarase de maneira semipresencial na súa totalidade (12 horas presenciais e 9 horas virtuais por TEAMS). O número habitual do alumnado do máster permitirá gardar as normas de seguridade recomendadas polo centro e pola UDC) sempre que as condicións derivadas da pandemia covid-19 permitan realizar a presencialidade na aula 9 do Edificio Universitario de Oza. 2.-En caso de que polas condicións derivadas da pandemia COVID-19, a docencia presencial non sex posíbel, a docencia impartirase totalmente de forma virtual por TEAMS. 1.-Modificacións nos contidos Non se realizarán modificacións dos contidos 2.-Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen: -Sesión maxistral (computa na avaliación mediante a asistencia) -Seminarios (computa na avaliación mediante a asistencia) -Proba de respuesta múltiple (computa na avaliación). *Metodoloxías docentes que se modifican: -Non aplica 3.-Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Correo electrónico: diariamente. De uso para facer consultas ou solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas. -Moodle: Diariamente. Segundo a necesidad do alumnado. Incorporarasen documentos con material para facer seguimento das sesions maxistrales e outros documentos de consulta. Ademais disporase de foros temáticos asociados aos módulos da materia para facer as consultas necesarias. -Teams: sesións a demanda dos alumnos (previa cita por correo electrónico) para facer as consultas necesarias da materia 4. Modificacións na avaliación 1.- Asistencia (20%): valorarase a asistencia a sesións maxistrais, seminarios 2.-Avaliación continua (20%): valorarase a participación do alumno na dinámica das clases e nos seminarios 3.-Proba obxectiva (60%): consistirá nunha proba escrita de respuesta múltiple *Observacións de avaliación: -Na avaliación da asistencias para poder terse en conta será obrigatorio a asistencia ó 80% das sesións e seminarios. -Para poder superar a asignatura o alumno deberá superar a proba objetiva a lo menos con un 50% do seu valor ( non se poderá facer media co apartado anterior se non se supera a proba obxectiva) -En caso de non poder realizar dita proba por circunstancias excepcionais, o alumno deberá presentar para superar a asignatura un traballo tutelado que versará sobre os contidos da asignatura 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía -Non se realizaran cambios. Disporán ademais de material teórico e práctico dixitalizado en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes