Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Pediatría, Psiquiatría e Rehabilitación Infanto-xuvenil |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Pediatría, Psiquiatría e Rehabilitación Infanto-xuvenil | Código | 653G01205 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Traballar a atención integral do neno e do adolescente con discapacidade física, psíquica e/ou sensorial desde unha perspectiva interdisciplinar. | A3 A6 |
B4 B5 B6 B7 B11 B12 B17 B26 B29 B31 B36 |
C4 |
Sintetizar e aplicar o coñecemento relevante de Pediatría, Psiquiatría e Rehabilitación Infanto-Xuvenil no contexto da Terapia Ocupacional. | A3 A6 |
C4 |
|
Mellorar as actitudes e habilidades do estudante de Terapia Ocupacional como acode e como profesional adquirindo as competencias xenéricas asignadas, desde o respecto dos Dereitos Humanos e o coidado da sustentabilidade medio-ambiental. | B4 B5 B6 B7 B11 B12 B16 B17 B28 B29 B31 B36 |
C4 |
|
Adquirir os coñecementos básicos da profesión e da área de estudo da Pediatría, Psiquiatría e Rehabilitación Infanto-Xuvenil. | A3 A6 |
B12 |
C4 |
Coñecer e aplicar o coñecemento relevante da Rehabilitación sensorial cunha perspectiva integral e interdisciplinar no neno e adolescente. Coñecer e aplicar o coñecemento relevante da Atencion e Asistencia a Saude Mental dende unha perspectiva integral e interdisciplinar no neno e adolescente. | A3 A6 |
B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B16 B17 B28 B29 B31 B35 B36 B37 |
C4 C7 |
A3 |
|||
A3 A6 |
|