Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Terapia Ocupacional, Técnicas Ortoprotésicas e Desempeño Ocupacional |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Terapia Ocupacional, Técnicas Ortoprotésicas e Desempeño Ocupacional | Código | 653G01208 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer e familiarizar ao alumno cos conceptos de ortesis e próteses e co uso das técnicas ortoprotésicas desde unha perspectiva rehabilitadora e ocupacional que sexa funcional para o usuario e que respecte e garanta a sustentabilidade medio-ambiental. | A2 A3 A14 |
B2 B4 B5 B6 B9 B10 B12 B13 B16 B28 B29 B35 B37 |
|
Sintetizar e aplicar o coñecemento relevante das técnicas ortoprotésicas na disfunción ocupacional dunha maneira sustentable a efectos de utilizar o máximo potencial terapéutico, preparando ao alumno para comprar (comercio xusto), avaliar e adaptar funcionalmente as ortesis, próteses, produtos de apoio e adaptacións como recurso terapéutico ocupacional para a mellora funcional do usuario e unha adecuación facilitadora na contorna. | A1 A3 A7 A9 A10 A11 A17 A18 |
B2 B4 B5 B7 B9 B10 B13 B16 B26 B27 B28 B35 B37 |
|
Valorar críticamente a práctica da Terapia Ocupacional e satisfacer as necesidades ocupacionais do usuario con discapacidade física en materia de ortoprótesis, fomentando que o alumno recoñeza as ortesis, próteses, produtos de apoio e adaptacións como un recurso terapéutico ocupacional para potenciar a funcionalidade e o desempeño ocupacional nun marco de desenvolvemento sustentable. | A1 A2 A10 A11 A12 A14 A15 A17 A18 A33 |
C4 C5 C6 C8 |
|
Mellorar as capacidades como profesional e como acode do estudante de Terapia Ocupacional, promovendo a reflexión crítica sobre a relación entre o uso das ortesis, próteses, produtos de apoio e adaptacións no desempeño ocupacional e os roles sociais dunha contorna sustentable. | A3 A4 A6 |
B8 B9 B11 B13 |
C4 |
Mellorar en habilidades e actitudes xenéricas que favorezan o desenvolvemento persoal e profesional do estudante de Terapia Ocupacional, capacitándolle especialmente na confección de férulas, produtos de apoio e outras adaptacións, considerando aspectos de comercio xusto e responsable e de sustentabilidade medio-ambiental, moi especialmente cos materiais empregados na realización destes aparellos. | A3 |
B2 B3 B4 B5 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B27 B28 B29 B36 B37 |
C4 C5 C6 C7 |
|