Esta materia pretende o desenvolvemento de competencias na aplicación das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) sobre dous ámbitos do desempeño do profesional da terapia ocupacional: (1) saber manexar e aplicar recursos multimedia: audio, imaxe e vídeo dixital para a comunicación dinámica e a creación de recursos para a intervención desde a terapia ocupacional e (2) comprender, manexar e saber aplicar as TIC como ferramenta de intervención en terapia ocupacional e como tecnoloxía de apio para o acceso a elas
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Algúnhas das solucións informáticas vistas na materia serán analziadas en menor profundidade. O alumnado disporá de videotutoriais creados polo profesorado para o estudo polo alumno
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As sesións maxistrais pasarán a ser videotutoriais e farnase tutorias organziadas nas horas de clase
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Teams, correo electrónico e Moodle.
Sesións presenciais previa organización de axendas co alumnado
4. Modificacións na avaliación
Non se produce
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías