Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Saúde |
Grao en Terapia Ocupacional |
Asignaturas |
Estancias Prácticas II |
Contidos |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Estancias Prácticas II | Código | 653G01210 | |||||||||||
Titulación |
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Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
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Temas | Subtemas |
Principios teóricos para a avaliación e a intervención sobre o contorno domiciliario en terapia ocupacional | -O fogar como contorno na vida cotiá: principais ocupacións e necesidades de autonomía, saúde e benestar. -A adaptación funcional do fogar en terapia ocupacional. -Redes de apoio no fogar. O empoderamento do/a coidador/a: necesidades ocupacionais e asesoramento/consultoría dende terapia ocupacional. |
Principios teóricos da accesibilidade e deseño universal |
- Conceptos teóricos básicos: concepto europeo de accesibilidade e deseño para todas as persoas. - Accesibilidade vs adaptación funcional. Diferenzas e formas de intervención. - Normativa estatal e autonómica sobre accesibilidade. |
Principios teóricos para a avaliación e traballo na contorna social, histórica, cultural e institucional en terapia ocupacional | - Conceptos teóricos básicos e a súa relación coa terapia ocupacional: xusticia ocupacional, dereitos ocupacionais, diversidade, cultura, poder, xénero, raza, clase social, etnia, interseccionalidade. - Uso e aplicación de conceptos teóricos básicos na práctica da terapia ocupacional traballando en/cos contextos social, histórico, cultural e institucional. -Metodoloxías participativas para a avaliación e traballo nos contornos social, histórico, cultural e institucional en terapia ocupacional: Fotovoz, metaplan, mapeo corporal narrado, narración dixital (WFOT Occupational Narratives project). - Habilidades de comunicación como contorno en terapia ocupacional: mediadores do desempeño ocupacional (continuación EPI). Avaliación e intervención. |
Observación e análise de factores ambientais | - Introducción aos factores ambientais segundo a CIF: físicos, sociais e actitudinais. - Conceptos de barreiras e facilitadores. Identificación e análise en diferentes contextos. - Conceptos de contexto/ análise nos modelos teóricos específicos da Terapia Ocupacional (Person-Environment-Occupation, Modelo Canadense do Desempeño Ocupacional, Modelo Kawa, Modelo de Ocupación Humana). -Aplicación práctica dos principios teóricos da materia |
Valoración da accesibilidade das contornas | - Principios da observación con fins de avaliación. - Análise do contorno desde unha perspectiva individual e desde unha perspectiva colectiva. - Valoración de contornos específicos baseada nas ocupacións que acollen e ao tipo de individuos que as executan. - Recollida de información procedente da valoración. -Aplicación práctica dos principios teóricos da materia |
Deseño de contornos accesibles/universais. | - Principios para desenvolver un asesoramento en materia de accesibilidade. - Deseño de adaptacións funcionais do medio. - Deseño de contornos socialmente facilitadores. - Propostas desde a parsepectiva da universalidade. - Aplicación práctica dos principios teóricos da materia |
Rexistro da información | - Criterios para elaborar rexistros das actividades realizadas. - Principios para a realización de informes técnicos en materia de accesibilidade: - Comunicación con outras/os profesionais - Comunicación con usuarias/os. - Aplicación práctica dos principios teóricos da materia |
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