Teaching GuideTerm
Faculty of Health Sciences
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Terapia Ocupacional
 Subjects
  Work Placement III
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences / results
Desenvolver as habilidades prácticas necesarias para poder desempeñar actividades profesionais como terapeuta ocupacional: segundo o estadio de aprendizaxe e acordo ás competencias seleccionadas. En definitiva ampliar os coñecementos e a capacidade para aplicar: a teoría e a práctica de Terapia Ocupacional, as ocupacións terapeuticamente e as Actividades da Vida Diaria terapeuticamente en todas as áreas de desempeño ocupacional. A1
A3
A6
A7
A8
A9
A10
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A23
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B33
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Observar, analizar e reflexionar sobre o centro de prácticas e as funcións do terapeuta ocupacional integrados ao sistema sanitario, educativo, domiciliario, laboral ou comunitario de referencia. Asimismo o/a alumno/a debe desenvonver a capacidade para manter a dignidade, privacidade e confidencialidade da persoa. A1
A3
A6
A7
A8
A9
A10
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A23
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B33
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Observar, analizar e reflexionar sobre a relación terapéutica en terapia ocupacional. E, á súa vez, desenvolver a capacidade para unha comunicación efectiva co/a usuario/a, familias, grupos sociais e outros profesionais; capacidade para establecer unha relación de empatía co/a usuario/a, familia, grupos sociais e outros profesionais; e desenvolver a capacidade para permitir que os pacientes e os seus coidadores expresen as súas preocupacións e intereses e que poidan responder adecuadamente. A1
A3
A4
A5
A6
A7
A8
A9
A10
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A23
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B22
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B33
B34
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Observar, identificar, analizar e reflexionar sobre o perfil do usuario dos servizos de terapia ocupacional. A1
A3
A6
A7
A8
A9
A10
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A23
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B6
B7
B8
B9
B11
B12
B13
B15
B17
B18
B19
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B33
B34
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Observar, identificar, preparar, analizar e reflexionar sobre algunhas técnicas empregadas en terapia ocupacional. A1
A3
A6
A7
A8
A9
A10
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A23
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B33
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Desenvolver razoamentos e habilidades de orde superior no xuízo profesional e na toma de decisións. A1
A3
A6
A7
A8
A9
A10
A11
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A23
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B33
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Dar o control ó estudante de ser un profesional autónomo que valora a súa contribución ó equipo e ó servizo. A1
A3
A6
A7
A8
A9
A10
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A23
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B33
B34
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Desenvolver habilidades de exploración dos recursos de investigación en apoio á investigación e á practica baseada na evidencia. A1
A3
A6
A7
A8
A9
A10
A12
A13
A14
A15
A16
A17
A20
A29
A31
A32
A33
B2
B3
B5
B7
B8
B9
B11
B13
B14
B15
B17
B18
B19
B23
B24
B25
B26
B27
B28
B29
B30
B31
B32
B33
B35
B36
B37
C1
C4
C6
C7
Inculcar unhas habilidades para “a aprendizaxe ao longo da vida” e dun desenvolvemento profesional continuo; e un recoñecemento da importancia destes. A20
B6
C1
C4
C7
Desenvolver capacidade para: sintetizar un abanico de información que permita determinar se a persoa é susceptible de recibir tratamento de Terapia Ocupacional. Recoñecer e interpretar signos de función-disfunción da persoa en valoración e diagnóstico ocupacional. Asemesmo a capacidade para responder ás necesidades do paciente avaliando, planificando e desenvolvendo os programas individualizados máis apropiados xunto á persoa e o seu entorno, seus coidadores e familias e outros profesionais. En definitiva, utilizar o razonamento clínico revisando e reaxustando o tratamento. A3
A5
A7
A10
A13
A14
A15
B1
B2
B10
B13
B23
B37
C1
C4
C7
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes