|
Code
|
Study programme competences / results
|
| A40 |
Identificar as características das mulleres nas diferentes etapas do ciclo reprodutivo e no climaterio e nas alteracións que se poden presentar, proporcionando os coidados necesarios en cada etapa. |
| A41 |
Aplicar coidados xerais durante o proceso de maternidade para facilitar a adaptación das mulleres e os neonatos ás novas demandas e previr complicacións. |
| A42 |
Coñecer os aspectos específicos dos coidados do neonato. |
| A43 |
Identificar as características das diferentes etapas da infancia e adolescencia e os factores que condicionan o patrón normal de crecemento e desenvolvemento. |
| A44 |
Coñecer os problemas de saúde máis frecuentes na infancia e identificar as súas manifestacións. |
| A45 |
Analizar os datos de valoración do neno, identificando os problemas de enfermaría e as complicacións que poden presentarse. |
| A46 |
Aplicar as técnicas que integran o coidado de enfermaría, establecendo unha relación terapéutica cos nenos e os seus coidadores. |
| A47 |
Seleccionar as intervencións dirixidas ao neno san e ao enfermo, así como as derivadas dos métodos de diagnóstico e tratamento. |
| A48 |
Ser capaz de proporcionar educación para a saúde aos padres ou coidadores primarios. |
| B1 |
Aprender a aprender. |
| B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
| B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
| B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
| B7 |
Comunicarse de maneira efectiva en un entorno de traballo. |
| B9 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
| B10 |
Capacidade para adaptarse ás situacións novas. |
| B13 |
Toma de decisións. |
| B14 |
Habilidades interpersonais. |
| B15 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
| C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
| C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
| C10 |
CB2.- Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos a seu traballo ou vocación de unha forma profesional y posúan as competencias que solen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
| C11 |
CB3.- Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan una reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
| C12 |
CB4.- Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucións a un público tanto especializado como non especializado |