Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Capacidade de participar de xeito activo e responsable como integrante do equipo asistencial |
|
|
|
Capacidade de participar de xeito activo e responsable como integrante do equipo asistencial |
|
|
|
Cooperar/colaborar co equipo asistencial sanitario das unidades de coidados infantís. |
|
|
|
Capacidade de participar de xeito activo e responsable como integrante do equipo asistencial |
|
|
|
Cooperar/colaborar co equipo asistencial sanitario das unidades de coidados infantís. |
|
|
|
Capacidade de participar de xeito activo e responsable como integrante do equipo asistencial |
|
|
|
Capacidade de participar de xeito activo e responsable como integrante do equipo asistencial |
|
|
|
Cooperar/colaborar co equipo asistencial sanitario das unidades de coidados infantís. |
|
|
|
Desenvolver con habilidade estratexias de comunicación coas persoas, familias, grupos e comunidade. |
|
|
|
Desenvolver con habilidade estratexias de comunicación coas persoas, familias, grupos e comunidade. |
|
|
|
Desenvolver estratexias de comunicación efectiva cos nenos ingresados nas unidades de coidados infantís e coas súas familias. |
|
|
|
Desenvolver con habilidade estratexias de comunicación coas persoas, familias, grupos e comunidade. |
|
|
|
Desenvolver estratexias de comunicación efectiva cos nenos ingresados nas unidades de coidados infantís e coas súas familias. |
|
|
|
Desenvolver con habilidade estratexias de comunicación coas persoas, familias, grupos e comunidade. |
|
|
|
Desenvolver con habilidade estratexias de comunicación coas persoas, familias, grupos e comunidade. |
|
|
|
Desenvolver estratexias de comunicación efectiva cos nenos ingresados nas unidades de coidados infantís e coas súas familias. |
|
|
|
Amosar a capacidade de determinar as necesidades de coidado das persoas atendidas, establecendo os diagnósticos de enfermaría e complicacións potenciais. Planificar as intervencións e actividades necesarias. Executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade e avaliando a súa eficacia.
Utilizar os Sistemas de Continuidade de Coidados. |
|
|
|
Amosar a capacidade de determinar as necesidades de coidado das persoas atendidas, establecendo os diagnósticos de enfermaría e complicacións potenciais. Planificar as intervencións e actividades necesarias. Executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade e avaliando a súa eficacia.
Utilizar os Sistemas de Continuidade de Coidados. |
|
|
|
Amosar a capacidade de determinar as necesidades de coidado das persoas atendidas, establecendo os diagnósticos de enfermaría e complicacións potenciais. Planificar as intervencións e actividades necesarias. Executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade e avaliando a súa eficacia.
Utilizar os Sistemas de Continuidade de Coidados. |
|
|
|
Aplicar o proceso de atención de enfermaría integrando os coñecementos dos problemas de saúde dos nenos enfermos e das súas familias. Colaborar e/ou executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade do neno. |
|
|
|
Amosar a capacidade de determinar as necesidades de coidado das persoas atendidas, establecendo os diagnósticos de enfermaría e complicacións potenciais. Planificar as intervencións e actividades necesarias. Executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade e avaliando a súa eficacia.
Utilizar os Sistemas de Continuidade de Coidados. |
|
|
|
Aplicar o proceso de atención de enfermaría integrando os coñecementos dos problemas de saúde dos nenos enfermos e das súas familias. Colaborar e/ou executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade do neno. |
|
|
|
Amosar a capacidade de determinar as necesidades de coidado das persoas atendidas, establecendo os diagnósticos de enfermaría e complicacións potenciais. Planificar as intervencións e actividades necesarias. Executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade e avaliando a súa eficacia.
Utilizar os Sistemas de Continuidade de Coidados. |
|
|
|
Aplicar o proceso de atención de enfermaría integrando os coñecementos dos problemas de saúde dos nenos enfermos e das súas familias. Colaborar e/ou executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade do neno. |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían á profesión. Cumplir as normas de funcionamento das Institucións Sanitarias. |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían á profesión. Cumplir as normas de funcionamento das institucións sanitarias. |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían á profesión. Cumplir as normas de funcionamento das institucións sanitarias. |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían a profesión. Cumprir as normas de funcionamemto das institucións sanitarias |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían á profesión. Cumplir as normas de funcionamento das institucións sanitarias. |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían a profesión. Cumprir as normas de funcionamemto das institucións sanitarias |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían á profesión. Cumplir as normas de funcionamento das Institucións Sanitarias. |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían a profesión. Cumprir as normas de funcionamemto das institucións sanitarias |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían a profesión. Cumprir as normas de funcionamemto das institucións sanitarias |
|
|
|
Cooperar/colaborar co equipo asistencial sanitario das unidades de coidados infantís. |
|
|
|
Desenvolver estratexias de comunicación efectiva cos nenos ingresados nas unidades de coidados infantís e coas súas familias. |
|
|
|
Aplicar o proceso de atención de enfermaría integrando os coñecementos dos problemas de saúde dos nenos enfermos e das súas familias. Colaborar e/ou executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade do neno. |
|
|
|
Aplicar o proceso de atención de enfermaría integrando os coñecementos dos problemas de saúde dos nenos enfermos e das súas familias. Colaborar e/ou executar con habilidade as intervencións de enfermaría garantindo a seguridade do neno. |
|
|
|
Actuar segundo os principios éticos e legais que guían a profesión. Cumprir as normas de funcionamemto das institucións sanitarias |
|
|
|
Cooperar/colaborar co equipo asistencial sanitario das unidades de coidados infantís. |
|
|
|
Desenvolver estratexias de comunicación efectiva cos nenos ingresados nas unidades de coidados infantís e coas súas familias. |
|
|
|