|
TypeA
|
Code |
|
| |
Job guided |
| |
AJ1 |
Saber actuar como representantes do promotor do proxecto en tódolos ámbitos de actuación do Director de Proxecto ou Project Manager. |
| |
AJ2 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Edificación e Desenvolvemento Territorial na especialidade de Edificación e Desenvolvemento Territorial |
| |
AJ3 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Lecer e Deporte na especialidade de Lecer e deporte |
| |
AJ4 |
Saber iniciar, planificar, dirixir, controlar e pechar Proxectos de Sistemas de Información na especialidade de Sistemas de Información |
| |
AJ5 |
Identificar e comprender a interacción entre os grupos de procesos que se levan a cabo na contorna do Project Manager. |
| |
AJ6 |
Identificar e Comprender as diferenzas metodológicas entre os métodos de dirección de proxectos áxiles e predictivos |
| |
AJ7 |
Saber as normas que rexen a dirección integrada dun proxecto |
| |
AJ8 |
Capacidade de organización e planificación as diferentes fases dun proxecto. |
| |
AJ9 |
Saber identificar, definir, combinar, unificar e coordinar os diversos procesos e actividades da dirección de proxectos dentro dos grupos de procesos da dirección de proxectos |
| |
AJ10 |
Capacidade de definir executar e controlar o alcance dun proxecto |
| |
AJ11 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión do tempo do proxecto |
| |
AJ12 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión do custo do proxecto |
| |
AJ13 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión da calidade do proxecto |
| |
AJ14 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión dos recursos humanos do proxecto |
| |
AJ15 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión das comunicacións do proxecto |
| |
AJ16 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión dos interesados do proxecto |
| |
AJ17 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión dos riscos do proxecto |
| |
AJ18 |
Capacidade de planificar, executar e controlar a xestión das adquisiciones do proxecto |
| |
AJ19 |
Capacidade para a redacción do proxecto así como para a súa comunicación de forma convincente, clara, concisa e sen ambigüedades |
| |
AJ20 |
Capacidade para aplicar os coñecementos adquiridos ao campo profesional no que desenvolve a súa actividade o Project Manager. |
| |
AJ21 |
Capacidade para gestionar a obtención do resultado acorde aos criterios de prazo, custo e calidade, e do cliente |
| |
AJ22 |
Hábitos de excelencia y compromiso ético en el ejercicio profesional del Project Manager. |
|
TypeB
|
Code |
|
| |
Job guided |
| |
BJ1 |
Capacidade de análise e de síntese. |
| |
BJ2 |
Capacidade de Organización e Planificación |
| |
BJ3 |
|
| |
BJ4 |
Capacidade de procura, análise e selección de información relevante. |
| |
BJ5 |
Capacidade de utilización e xestión da información |
| |
BJ6 |
Capacidade para actuar con velocidade e sentido de urxencia para concretar resultados con altos niveis de calidade e rendemento a fin de atender as necesidades do cliente. |
| |
BJ7 |
Capacidade de enfocar os esforzos en xerar valor para o cliente, buscando a súa satisfacción e a súa fidelización. |
| |
BJ8 |
Capacidade de comunicación e motivación |
| |
BJ9 |
Capacidade para a resolución de problemas |
| |
BJ10 |
Capacidade para a toma de decisións |
| |
BJ11 |
Capacidade para traballar nun equipo de carácter interdisciplinar |
| |
BJ12 |
Capacidade para traballar nun contexto internacional |
| |
BJ13 |
Capacidade de liderado, diálogo e negociación |
| |
BJ14 |
Desenvolver o compromiso e motivación para o aseguramiento da calidade na dirección de proxectos. |
| |
BJ15 |
Asumir a importancia fundamental da seguridade laboral, accesibilidade, sustentabilidade e medioambiente na planificación, dirección e xestión de proxectos. |
| |
BJ16 |
CB10 Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirigido ou autónomo. |
| |
BJ17 |
CB6 Posuír e comprender coñecementos que aporten unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
| |
BJ18 |
CB7 Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
| |
BJ19 |
CB8 Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complejidad de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos |
| |
BJ20 |
CB9 Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüedades |
|
TypeC
|
Code |
|
| |
Job guided |
| |
CJ1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, en las lenguas oficiales de la comunidad autónoma. |
| |
CJ2 |
|
| |
CJ3 |
Utilizar las herramientas básicas de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) necesarias para el ejercicio de su profesión y para el aprendizaje a lo largo de su vida. |
| |
CJ4 |
Desarrollarse para el ejercicio de una ciudadanía abierta, culta, crítica, comprometida, democrática y solidaria, capaz de analizar la realidad, diagnosticar problemas, formular e implantar soluciones basadas en el conocimiento y orientadas al bien común. |
| |
CJ5 |
Entender la importancia de la cultura emprendedora y conocer los medios al alcance de las personas emprendedoras. |
| |
CJ6 |
Valorar críticamente el conocimiento, la tecnología y la información disponible para resolver los problemas con los que deben enfrentarse. |
| |
CJ7 |
Asumir como profesional y ciudadano la importancia del aprendizaje a lo largo de la vida. |
| |
CJ8 |
Valorar la importancia que tiene la investigación, la innovación y el desarrollo tecnológico en el avance socioeconómico y cultural de la sociedad. |