TypeA
|
Code |
|
|
Compound |
|
AC1 |
Coñecer os principios básicos do paradigma da sostibilidade, os seus debates e implicacións ambientais, socioculturais e económicas. |
|
AC2 |
Coñecer o impacto que o uso da tecnoloxía ten sobre a sociedade que o adopta e os principios básicos para unha tecnoloxía da sostibilidade. |
|
AC3 |
Deseñar, planificar, executar e avaliar proxectos tecnolóxicos, científicos ou de xestión nun marco de sostibilidade. |
|
AC4 |
Coñecer os procedementos de restitución fotogramétrica utilizados na intervención en edificios construídos. |
|
AC5 |
Adquirir un coñecemento global dos procesos e tecnoloxías de captura de información dos obxectos tridimensionais relacionados co proceso edificatorio, para lograr a súa representación gráfica. |
|
AC6 |
Capacidade para xulgar técnicas topográfica/fotogramétrica e determinar vantaxes e inconvenientes de aplicación en cada caso. |
|
AC7 |
Adquirir un coñecemento global dos procesos e tecnoloxías de captura de información do terreo. |
|
AC8 |
Coñecer e aplicar ao proceso edificatorio os sistemas de posicionamento global e os sistemas de información xeográfica e sistemas BIM |
|
AC9 |
Coñecer os determinantes construtivos do edificio como marco dos sistemas de instalacións e a normativa de aplicación. |
|
AC10 |
Analizar os fluxos materiais e enerxéticos que se dan nun sistema en edificación e a súa interrelación co territorio e os recursos que o sostén. |
|
AC11 |
Xestionar a explotación do edificio, implementar as melloras necesarias para adecuar os parámetros ambientais e enerxéticos. |
|
AC12 |
Avaliar e clasificar a eficiencia enerxética dun edificio segundo os criterios do CTE-HE. |
|
AC13 |
Establecer os criterios axeitados para a rehabilitación enerxética das envolventes para a mellora da clasificación EE. Capacidade de avaliar e implantar as solucións apropiadas. |
|
AC14 |
Coñecer os principios básicos e metodoloxías aplicadas aos sistemas baseados en EERR. |
|
AC15 |
Establecer os criterios técnicos para a integración dos sistemas baseados en EERR nos edificios. |
|
AC16 |
Coñecer os principios e métodos da física ambiental. Coñecer as leis e modelos de intercambio enerxético nas edificacións co medio-ambiente. |
|
AC17 |
Coñecer os fundamentos físicos da enerxía acústica e a súa transmisión, así como as técnicas avanzadas de investigación aplicadas á edificación baseadas nestes. |
|
AC18 |
Coñecer e saber aplicar a tecnoloxía de acústica en edificación, do illamento e do acondicionamento acústico, e a súa normativa de aplicación |
|
AC19 |
Coñecer a normativa xeral da xestión da calidade medio ambiental |
|
AC20 |
Analizar o ciclo de vida do edificio e avaliar o seu impacto ambiental |
|
AC21 |
Deseñar, planificar, executar, controlar, optimizar, equipos e procesos para a axeitada xestión e /ou tratamento de residuos e chans procedentes do proceso construtivo e deconstructivo. |
|
AC22 |
Seleccionar técnicas e procedementos apropiados no deseño, aplicación e avaliación dos sistemas e métodos para a vixilancia e o control ambiental na fase de explotación e uso dun edificio. |
|
AC23 |
Dominio de habilidades e métodos de identificación de riscos, estimación de probabilidades e estimación de consecuencias. |
|
AC24 |
Capacidade de realizar unha análise de fiabilidade, probabilidade de fallo, índice de fiabilidade |
|
AC25 |
Capacidade de análise de tensións, aplicación de coeficientes e aplicación de métodos probabilísticos. |
|
AC26 |
Coñecer as características mecánicas e fisico-químicas de formigóns especiais actualmente usados en edificación e a súa adecuación funcional, construtiva e estrutural. |
|
AC27 |
Coñecer a tecnoloxía do uso en estruturas de edificación do formigón armado e pre-tensado e a súa normativa de aplicación. |
|
AC28 |
Coñecer as tipoloxías e o comportamento das estruturas mixtas de edificación e a súa normativa de aplicación. |
|
AC29 |
Coñecer as tipoloxías e o comportamento das estruturas de madeira na edificación e a súa normativa de aplicación. |
|
AC30 |
Coñecer os procesos de acondicionamento do terreo e a tecnoloxía das cimentacións especiais. |
|
AC31 |
Dominio de habilidades e métodos de aplicación de novos materiais ao servizo do edificio. |
|
AC32 |
Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un sistema sostible con novos materiais. |
|
AC33 |
Capacidade de aplicar novos materiais nanotecnológicos a sistemas construtivos no edificio. |
|
AC34 |
Dominio de habilidades e métodos de aplicación de materiais tradicionais no edificio. |
|
AC35 |
Capacidade de concibir, deseñar ou crear, poñer en práctica e adoptar un sistema sostible con materiais tradicionais. |
|
AC36 |
Capacidade de aplicar novos sistemas construtivos en dialogo con sistemas construtivos tradicionais no edificio. |
TypeB
|
Code |
|
|
Compound |
|
BC1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
|
BC2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
|
BC3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
|
BC4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
|
BC5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en boa medida autodirixido ou autónomo. |
|
BC6 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
BC7 |
Capacidade de organización e planificación. |
|
BC8 |
Coñecementos informáticos relativos ao ámbito de estudo |
|
BC9 |
Capacidade de xestión da información. |
|
BC10 |
Capacidade de Resolución de problemas. |
|
BC11 |
Capacidade de Toma de decisións. |
|
BC12 |
Capacidade de Traballo en equipo. |
|
BC13 |
Capacidade de Traballo nun equipo de carácter interdisciplinar |
|
BC14 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
BC15 |
Capacidade de Razoamento crítico. |
|
BC16 |
Capacidade de Adquirir Compromiso ético. |
|
BC17 |
Capacidade de Aprendizaxe autónoma. |
|
BC18 |
Capacidade de Adaptación a novas situacións. |
|
BC19 |
Creatividade. |
|
BC20 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
BC21 |
Capacidade de Liderado. |
|
BC22 |
Motivación pola calidade. |
|
BC23 |
Sensibilidade cara a temas ambientais. |
|
BC24 |
Orientación a resultados. |
|
BC25 |
Orientación ao cliente. |
TypeC
|
Code |
|
|
Compound |
|
CC1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
CC2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
CC3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
CC4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
CC5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
CC6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
CC7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
CC8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |