Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Arquitectura Técnica
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Arquitectura Técnica
 Asignaturas
  Equipos. medios auxiliares e de seguridade
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Equipos. medios auxiliares e de seguridade Código 670G01026
Titulación
Grao en Arquitectura Técnica
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Terceiro Obrigatoria 6
Idioma
Castelán
Galego
Inglés
Italiano
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas
Coordinación
Fernandez Prado, Ruben
Correo electrónico
ruben.fprado@udc.es
Profesorado
Fernandez Prado, Ruben
Porta Rodriguez, Manuel
Correo electrónico
ruben.fprado@udc.es
m.porta@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo desta materia é o coñecemento de todos os elementos necesarios para levar a cabo o proceso construtivo e, con todo, non forman parte dela. Destaca o equipo de traballo, a maquinaria, a auxiliar e a seguridade. Estúdanse os seus tipos e características, uso, modo de aplicación ou uso e rendemento, complementando os coñecementos adquiridos noutras materias para facer posibles as execucións dun xeito óptimo. A guía docente oficial é a de Español.
Plan de continxencia Plan de continxencia Deseñáronse dous plans de continxencia. ESCENARIO 1 Proponse un primeiro escenario no que, debido á capacidade das aulas ou outro tipo de motivos, non é viable facer docencia presencial en clases expositivas (sesións maxistrais), á vez que a docencia interactiva e de taller, xa que son grupos máis pequenos. dos estudantes pódense seguir ensinando de xeito persoal. Nesta situación, o único cambio previsto afecta á metodoloxía de ensino empregada nas sesións mestras que se desenvolverán en formato online coa axuda da plataforma de equipos incluída en Office365. Non hai cambios no contido da materia, nin nos mecanismos de atención personalizada ao alumno nin nos criterios de avaliación. ESCENARIO 2 Proponse un segundo escenario no que, en caso de posible confinamento, calquera tipo de ensino nas aulas non sexa viable. Nese caso, os cambios previstos son os seguintes: 1. Cambios de contido Non se realizan cambios 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino que se manteñen Ningún * Metodoloxías de ensino que se modifican Sesión maxistral, resolución de problemas, taller, diagramas, proba mixta. A imposibilidade de seguir usando ambas metodoloxías en formato presencial require a adopción de estratexias alternativas que faciliten a aprendizaxe independentemente das posibles continxencias relacionadas co equipamento e a conexión do corpo estudantil. Por iso, elíxese proporcionar a documentación necesaria a través da plataforma Moodle para seguir avanzando no programa de adestramento, e o resto das tarefas realízanse coa axuda da plataforma de equipos incluída en Office365. 3. Mecanismos de atención personalizada aos estudantes Moodle, foro virtual. O foro permanece aberto durante todo o período escolar, cos profesores respondendo a posibles consultas tanto durante as sesións virtuais coma no horario oficial de titoría. Equipos, reunións virtuais e canles. As canles de comunicación (xerais e por grupos) mantéñense abertas para que o alumno poida facer consultas. 4. Modificacións na avaliación A desenvolver en liña usando Moodle ou algunha outra ferramenta institucional que facilite a achega electrónica de respostas, imaxes ou outro tipo de documentos que permitan avaliar o nivel de competencia adquirido polo estudante na materia. O alumno que supere a proba por Moodle realizará unha proba oral.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes