Type A
|
Code |
Study programme competences / results - Specific |
|
A1 |
Adquirir os coñecementos fundamentais sobre matemáticas, estatística, física, química e acústica como soporte para o desenvolvemento das habilidades e destrezas propias da titulación. |
|
A2 |
Adquirir os coñecementos fundamentais sobre os sistemas e aplicacións informáticas específicos e xerais utilizados no ámbito da edificación. |
|
A3 |
Coñecer os materiais, tecnoloxías, equipos, sistemas e procesos construtivos propios da edificación en xeral e en particular aqueles específicos de Galicia. |
|
A4 |
Coñecer as técnicas e procesos de restauración, rehabilitación, acondicionamento, patoloxía, mantemento e conservación dos edificios en xeral e en particular aqueles específicos do patrimonio cultural constituído pola arquitectura popular e histórica galega. |
|
A5 |
Coñecer a evolución histórica dos materiais, tecnoloxías, procedementos, métodos, sistemas e elementos construtivos. |
|
A6 |
Coñecer e aplicar os distintos sistemas de representación así como as técnicas e procedementos de expresión gráfica aplicados á edificación e ás construcións arquitectónicas. |
|
A7 |
Coñecer e aplicar as técnicas e equipos topográficos para a toma de datos, procesamento, representación, replanteo, levantamento gráfico e restitución. |
|
A8 |
Deseñar, calcular e executar estruturas de edificación. |
|
A9 |
Deseñar, calcular e executar instalacións de edificación. |
|
A10 |
Coñecer as técnicas de xestión económica e de xestión de empresas así como da xestión e optimización dos recursos humanos e materiais necesarios. |
|
A11 |
Coñecer e aplicar as técnicas e procedementos de planificación, programación e organización do proceso de construción da obra. |
|
A12 |
Coñecer as técnicas de xestión, aseguranza e control da calidade, así como as técnicas de xestión medioambiental e construción sustentable. |
|
A13 |
Realizar medicións, presupostos e avaliación de custos na edificación. |
|
A14 |
Adquirir os coñecementos necesarios sobre xestión urbanística e dereito aplicado á edificación. |
|
A15 |
Redactar proxectos técnicos no ámbito da edificación. |
|
A16 |
Coñecer e aplicar as técnicas de avaliación e prevención de riscos, deseño de estudos e planes, así como dos procesos de coordinación da seguridade e saúde laboral na edificación. |
|
A17 |
Dominar de forma oral e escrita un idioma estranxeiro no nivel técnico propio do ámbito da edificación. |
|
A18 |
Dirixir e xestionar o proceso de execución da obra. |
|
A19 |
Aplicar as técnicas, interpretar resultados e tomar decisións para o control da calidade da obra. |
|
A20 |
Aplicar as técnicas de xestión da calidade, xestión medioambiental e construción sustentable. |
|
A21 |
Aplicar as técnicas de control e xestión económica da edificación. |
|
A22 |
Administrar e xestionar a adquisición dos materiais, sistemas e recursos propios do proceso construtivo. |
|
A23 |
Implementar os planes de seguridade e o seu control en obra. |
|
A24 |
Planificar e xestionar a conservación, mantemento, explotación e uso do edificio así como a inspección técnica do mesmo. |
|
A25 |
Deseñar e redactar estudos e planes de evacuación e seguridade dos edificios. |
|
A26 |
Deseñar e redactar estudos de ciclo de vida útil, avaliación de eficiencia enerxética e sustentabilidade dos edificios. |
|
A27 |
Desenvolver auditorías de proxectos e de execución de obras. |
|
A28 |
Desenvolver auditorías de sistemas de calidade e medioambiente. |
|
A29 |
Elaborar estudos, certificados, ditames, documentos e informes técnicos. |
|
A30 |
Elaborar peritacións, tasacións, valoracións e estudos de viabilidade económica. |
|
A31 |
Redactar, analizar, controlar, xestionar e desenvolver proxectos técnicos. |
|
A32 |
Efectuar procesos de planificación, xestión e control urbanístico. |
|
A33 |
Analizar a viabilidade urbanística de solares e elaborar documentos relacionados co planeamento, xestión e control urbanístico. |
|
A34 |
Realizar asesoramentos inmobiliarios. |
|
A35 |
Deseñar sistemas de acondicionamento acústico e verificar e avaliar o comportamento acústico dos edificios. |
Type B
|
Code |
Study programme competences / results - Basic / General |
|
B1 |
Capacidade de análise e síntese. |
|
B2 |
Capacidade de organización e planificación. |
|
B3 |
Capacidade para a procura, análise, selección, utilización e xestión da información. |
|
B4 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudo. |
|
B5 |
Capacidade para a resolución de problemas. |
|
B6 |
Capacidade para a toma de decisións. |
|
B7 |
Capacidade de traballo en equipo. |
|
B8 |
Capacidade para traballar nun equipo de carácter interdisciplinario. |
|
B9 |
Capacidade para traballar nun contexto internacional. |
|
B10 |
Habilidades nas relacións interpersoais. |
|
B11 |
Recoñecemento e apreciación da diversidade e a multiculturalidade. |
|
B12 |
Razoamento crítico. |
|
B13 |
Compromiso ético. |
|
B14 |
Aprendizaxe autónomo. |
|
B15 |
Adaptación a novas situacións. |
|
B16 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
|
B17 |
Creatividade e innovación. |
|
B18 |
Iniciativa e espírito emprendedor. |
|
B19 |
Capacidade de liderado, diálogo e negociación. |
|
B20 |
Coñecemento de outras culturas e costumes. |
|
B21 |
Motivación pola calidade. |
|
B22 |
Sensibilidade cara a temas de seguridade laboral, accesibilidade, sustentabilidade e medioambiente. |
|
B23 |
Orientación a resultados. |
|
B24 |
Orientación ao cliente. |
|
B25 |
Hábito de estudo e método de traballo. |
|
B26 |
Capacidade de razoamento, discusión e exposición de ideas propias. |
|
B27 |
Capacidade de comunicación a través da palabra e da imaxe. |
|
B28 |
Capacidade de improvisación e adaptación para enfrontarse a novas situacións. |
|
B29 |
Actitude vital positiva fronte ás innovacións sociais e tecnolóxicas. |
|
B30 |
Sensibilidade cara a temas relacionados coa protección, conservación e posta en valor do patrimonio cultural e arquitectónico. |
|
B31 |
|
Type C
|
Code |
Study programme competences / results - Transversal / Nuclear |
|
C1 |
Adequate oral and written expression in the official languages. |
|
C2 |
Mastering oral and written expression in a foreign language. |
|
C3 |
Using ICT in working contexts and lifelong learning. |
|
C4 |
Acting as a respectful citizen according to democratic cultures and human rights and with a gender perspective. |
|
C5 |
Understanding the importance of entrepreneurial culture and the useful means for enterprising people. |
|
C6 |
Acquiring skills for healthy lifestyles, and healthy habits and routines. |
|
C7 |
Developing the ability to work in interdisciplinary or transdisciplinary teams in order to offer proposals that can contribute to a sustainable environmental, economic, political and social development. |
|
C8 |
Valuing the importance of research, innovation and technological development for the socioeconomic and cultural progress of society. |
|
C9 |
Ability to manage times and resources: developing plans, prioritizing activities, identifying critical points, establishing goals and accomplishing them. |