Teaching GuideTerm
Faculty of Humanities
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Patrimonio Cultural: A Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
 Study programme competences


TypeA Code  
  Research guided
  AR1 Coñecer o patrimonio cultural do Noroeste peninsular dende un punto de vista diacrónico.
  AR2 Estar capacitado para investigar en temas de patrimonio cultural eurorrexional.
  AR3 Coñecer os diferentes bens e recursos patrimoniais que identifican tanto a Galicia como ó Norte de Portugal, para o desenvolvemento de convenios de colaboración e conservación conxuntos.
  AR4 Coñecer a realidade socio-política contemporánea e actual con vistas a un posible desenvolvemento eurorrexional.
  AR5 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento en temas eurorrexionais.
  AR6 Coñecer a literatura comparada e o seu ensino a nivel eurorrexional.
  AR7 Coñecer as producións literarias de Galicia e Norte de Portugal.
  AR8 Coñecer linguas modernas: uso correcto, oral e escrito, das linguas propias da eurorrexión.
  AR9 Coñecer os textos historiográficos como fontes literarias e as técnicas historiográficas.
  AR10 Crear contidos multimedia para o ámbito eurorrexional.
  AR11 Coñecer e preparar estratexias de desenvolvemento cultural a nivel eurorrexional.
  AR12 Coñecer e avaliar os impactos medioambientais e patrimoniais, e a viabilidade de proxectos no ámbito do noroeste peninsular.
  AR13 Posuír capacidade de innovación na presentación e difusión da cultura conxunta: identificación e construción creativa da necesidade do mercado cultural na eurorrexión.
  AR14 Ter capacidade de integración en equipos multidisciplinares galegos e portugueses: saber traballar con equipos internacionais.
  AR15 Coñecer o marco xurídico e as institucións que regulan a protección, conservación e rehabilitación do patrimonio cultural.
  AR16 Coñecer os Museos e Arquivos da eurorrexión: fondos, organización e posibilidades de traballo investigador.
  AR17 Manexar estratexias de marqueting do patrimonio cultural. Fundamentos e principios.
  AR18 Manexar as TICs en relación co patrimonio cultural eurorrexional.
TypeB Code  
  Research guided
  BR1 Aprender a aprender.
  BR2 Resolver problemas de forma efectiva.
  BR3 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo.
  BR4 Traballar de forma autónoma con iniciativa.
  BR5 Traballar de forma colaborativa.
  BR6 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional.
  BR7 Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo.
  BR8 Capacidade de análise e de síntese aplicada á xestión e organización da
  BR9 Capacidade de xestión da información relevante.
  BR10 Capacidade de uso e adaptación de diversas técnicas de comunicación oral e escrita cos usuarios da información.
  BR11 Habilidades no uso de software xenérico.
  BR12 Coñecemento falado e escrito dunha lingua estranxeira (con preferencia inglés).
  BR13 Capacidade de organización e planificación do traballo propio.
  BR14 Capacidade de integración en equipos multidisciplinares.
  BR15 Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade no ámbito do exercicio
  BR16 Capacidade para a adaptación a cambios no entorno.
  BR17 Capacidade de dirección e liderado.
  BR18 Motivación e compromiso cara a calidade nas actuacións profesionais.
TypeC Code  
  Compound
  CC1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma.
  CC2 Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro.
  CC3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida.
  CC4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común.
  CC5 Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras.
  CC6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse.
  CC7 Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida.
  CC8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes