Resultados de aprendizaxe |
Competencias / Resultados do título |
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
|
|
|
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
|
|
|
Saber analizar e comentar textos e discursos literarios e non literarios utilizando apropiadamente as técnicas de análise textual. |
|
|
|
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
|
|
|
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
|
|
Ter capacidade para avaliar criticamente o estilo dun texto e para formular propostas alternativas e correccións. |
|
|
|
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
|
|
|
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
|
|
|
Utilizar os recursos bibliográficos, as bases de datos e as ferramentas de busca de información. |
|
|
|
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
|
|
|
Apreciar a diversidade. |
|
|
|
Manexar ferramentas, programas e aplicacións informáticas específicas. |
|
|
|
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
|
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
|
Relacionar os coñecementos cos doutras áreas e disciplinas. |
|
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
|
|
|
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
|
|
Ter capacidade de organizar o traballo, planificar e xestionar o tempo e resolver problemas de forma efectiva. |
|
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
|
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
|
|
|
Ter capacidade de análise e síntese, de valorar criticamente o coñecemento e de exercer o pensamento crítico. |
|
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
|
Apreciar a diversidade. |
|
|
|
Apreciar a diversidade. |
|
|
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
|
|
|
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán/á e profesional. |
|
|
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
|
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
|
Ter e saber aplicar os coñecementos básicos que permitan reflexionar sobre a disciplina histórica |
|
|
|
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
|
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
|
Coñecer o uso que dos conceptos fundamentais tratados se ten feito polos propios historiadores |
|
|
|
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
|
Coñecer a aportación da historia, a literatura e a memoria para a representación do pasado |
|
|
|
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
|
|
Saber que os conceptos, as escrituras e a investigación histórica están en permanente construcción. |
|
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
|
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
|
Utilizar os coñecementos e técnicas propias da historia no ámbito doutras disciplinas, nomeadamente as relacionadas coa linguaxe como a lingüística e a literatura. |
|
|
|
Ter e saber aplicar os coñecementos básicos que permitan reflexionar sobre a disciplina histórica |
|
|
|
Ter e saber aplicar os coñecementos básicos que permitan reflexionar sobre a disciplina histórica |
|
|
|
Ter capacidade para avaliar, analizar e sintetizar críticamente información especializada |
|
|
|
Coñecer o uso que dos conceptos fundamentais tratados se ten feito polos propios historiadores |
|
|
|
Coñecer o uso que dos conceptos fundamentais tratados se ten feito polos propios historiadores |
|
|
|
Coñecer a aportación da historia, a literatura e a memoria para a representación do pasado |
|
|
|
Coñecer a aportación da historia, a literatura e a memoria para a representación do pasado |
|
|
|
Saber que os conceptos, as escrituras e a investigación histórica estan en permanente construcción |
|
|
|
Saber que os conceptos, as escrituras e a investigación histórica estan en permanente construcción |
|
|
|
Utilizar os coñecementos e tecnicas propias da historia no ámbito doutras disciplinas, nomeadamente as relacionadas coa linguaxe como a lingüística e a literatura |
|
|
|
Utilizar os coñecementos e tecnicas propias da historia no ámbito doutras disciplinas, nomeadamente as relacionadas coa linguaxe como a lingüística e a literatura |
|
|
|