Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Información e Documentación
 Asignaturas
  Sistema do Coñecemento: Filosofía. Ciencia e Tecnoloxía
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Estudio histórico de la configuración del saber como sistema. Relaciones entre Filosofía, Ciencia y Tecnología. Estructura actual del saber: tipos de Ciencia y las nuevas Tecnologías. En primer lugar, estudio de las concepciones metodológicas de la Ciencia a través de la Historia, para analizar los supuestos en los que se apoyan las caracterizaciones de la Ciencia y la Tecnología, aportar los contenidos más relevantes para las Humanidades y la Documentación y considerar los límites de esos conocimientos. Especial atención recibirán las cuestiones generales sobre los métodos de investigación en Ciencia y Tecnología. Y, en segundo término, la estructura actual del sistema del saber. Se busca ofrecer la articulación del conjunto de los saberes, teniendo presente la componente histórica. Esto comporta considerar los tipos de Ciencia y las nuevas Tecnología, viendo sus bases epistemológicas y metodológicas. A2
A4
A8
B6
B7
C3
C5
C7
C9
C10
C11
C13
C14
C15
C16
C17
C18
C19
A2 Coñecemento, comprensión, aplicación e valoración dos principios teóricos e metodolóxicoa, e das técnicas para a planificación, organización e avaliación de sistemas, unidades e servizos de información. A4 Coñecemento, comprensión e aplicación dos principios teóricos e metodolóxicos para o estudo, a análise, a avaliación e a mellora dos procesos de produción, transferencia e uso da información e da actividade científica. A8 Habilidades na obtención, tratamento e interpretación de datos sobre unidades e servizos de información, dos procesos de produción, transferencia e uso da información e da actividade científica. B6 Capacidade de análise e de sintese aplicaa á xestión e organización da información B7 Capacidade da xestión da información relevante C3 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solución baseadas no coñecemento e orientadas cara o ben común C5 Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas a os que deben de enfrontarse C7 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade C9 Resolver problemas de forma efectiva C10 Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo C11 Traballar de xeito autónomo con iniciativa C13 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional C14 Comunicarse de xeito efectivo nun contorno de traballo C15 Capacidade de organización e planificación do traballo propio C16 Capacidade de integración en equipos multidisciplinares C17 Recoñecemento da diversidade y multiculturalidade no ámbito do exercicio profesional C18 Capacidade para a adaptación a cambios no contorno C19 Capacidade de dirección e liderazgo
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes