Guia docenteCurso
Facultad de Humanidades y Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Información e Documentación
 Asignaturas
  Gestión de Documentos Administrativos
   Contenidos
Tema Subtema
1. La Administración Pública, el sistema de archivos y la gestión de documentos
2. Los documentos administrativos
3. Los procedimientos de uso y archivo de los documentos administrativos 3.1. O traballo de oficina e a xestión dos documentos.
3.2. Clasificación, ordenación e descrición.
3.3. Valoración, selección e eliminación.
3.4. O subsistema intermedio: o arquivo intermedio e a transferencia de documentos.
4. La información en poder de la Administración Pública. Suministro de información y derecho de acceso 4.1. Procedementos de reglamentación e control do sistema.
4.2. Acceso á información e protección de datos.
4.3. Suministro da información pola Administración Pública: a "Lei de transparencia" e outras normas.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes