Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Distribución Omnicanle de Moda
   Contidos
Temas Subtemas
Parte I. Canles de distribución na industria da moda 1.1. Introducción á distribución comercial textil-moda
1.2. Marketing de canle único no campo da moda
1.3. Da estratexia de canle único á multicanle no campo da moda
1.4. Marketing multicanle no campo da moda
1.5. Da estratexia multicanle á omnicanle no campo da moda
1.6. Canle de distribución comercial online e offline no campo da moda
Parte II. Estratexias da canle de distribución: aproximación omnicanle na industria da moda 2.1. Comportamento do consumidor no campo da moda
2.2. Retail de textil-moda rentable, responsable e sostible
2.3. Explorando o omnicanle retallista no campo da moda
2.4. Integración do canle tradicional e dixital: mapa para a creación e implementación da estratexia omnicanle retallista no campo da moda (deseño, implementación e avaliación)
2.5. O novo papel da tenda física nas estratexias de retail offline e online.
Parte III. Aplicación das tácticas omnicanles na industria da moda 3.1. Plataformas e marketplace na industria de moda
3.2. Dixitalización da experiencia de compra na moda
3.3 Tecnoloxía para a tenda intelixente para o campo da moda
3.4. Aplicacións móbiles
3.5. Beacons
3.6. Medios de pagos móbiles
3.7 Social CRM
3.8. Realidade aumentad e virtual
3.9 Gamificación
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes