Guía DocenteCurso
Facultade de Humanidades e Documentación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Xestión Industrial da Moda
 Asignaturas
  Estratexias de Promoción na Moda II: Publicidade e Relacións Públicas
   Contidos
Temas Subtemas
Parte I. A publicidade na industria da moda 1.1. Definición de publicidade
1.2. Características da comunicación publicitaria no campo da moda.
1.3. Breve historia da publicidade no campo da moda
1.4. A axencia de publicidade e a marca de moda: servicios e fluxo de traballo.
1.5. Campañas dixitais no campo da moda.
1.6. A ética na publicidade
Parte II. As relacións públicas na industria da moda 2.1. Conceptualización das relacións públicas
2.2. Características das relacións públicas no campo da moda
2.3. Funcións das relacións públicas en moda
2.4 Breve historia das relacións públicas no contexto da moda
2.5. Planificación estratéxica e operativa das RR.PP.
2.6. Públicos, opinión pública e medios de comunicación: stakeholders, público e público obxetivo.
2.7. Relacións cos medios de comunicación.
2.8. Xestión, organización e loxística de eventos.
2.9. Comunicación de eventos de moda
2.10. Protocolo na moda
2.11. A comunicación de crise
2.12. O plan da comunicación de crise
Parte III. Tendencias comunicativas na moda 3.1. Profesións na comunicación nas marcas de moda
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes