Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Mestrado Universitario en Materiais Complexos: Análise Térmica e Reoloxía (plan 2012) |
Asignaturas |
Análise estatística de datos |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Análise estatística de datos | Código | 730495005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Formar aos alumnos nos principios da investigación cuantitativa, no sentido dos métodos estatísticos. | BI7 |
||
Conocer as técnicas estatísticas más habituais no ámbito do estudo. | BI2 BI6 BI7 |
||
Coñecer e aplicar técnicas estatísticas á análise de datos procedentes de ensaios de materiais complexos | AI4 |
||
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo | BI2 |
||
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos | BI3 |
||
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades | BI4 |
||
Aprender a aprender | BI6 |
||
Resolver problemas de forma efectiva | BI7 |
||
Traballar de forma autónoma con iniciativa | BI9 |
||
Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo | BI12 |
||
Actitude orientada á análise | BI13 |
||
Capacidade de abstracción, comprensión e simplificación de problemas complexos | BI18 |
||
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. | CI2 |
||
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | CI4 |
||
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. | CI6 |
||
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | CI7 |
||
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | CI8 |
|