Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Mestrado Universitario en Materiais Complexos: Análise Térmica e Reoloxía (plan 2012) |
Asignaturas |
Física da Materia Branda, Interfaces |
Competencias do título |
|
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Física da Materia Branda, Interfaces | Código | 730495013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Código | Competencias / Resultados do título |
A1 | Configurar e realizar ensaios mediante as técnicas de análise térmica e reoloxía máis adecuadas en cada caso, dentro do ambito dos materiais complexos |
A2 | Identificar e valorar os distintos tipos de materiais complexos |
A3 | Coñecer os distintos tipos de comportamento térmico e reolóxico dos materiais |
A5 | Comprender a relación entre a estrutura e as propiedades dos materiais |
B1 | Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación |
B2 | Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en ámbitos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
B4 | Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B8 | Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
B9 | Traballar de forma autónoma con iniciativa |
B12 | Comunicarse de xeito efectivo nun ámbito de traballo |
B13 | Actitude orientada á análise |
B21 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade |
C2 | Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|