Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Fundamentos de Gráficos por Computador
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas a través de TIC B1 B2 B4 B7 C4 C5 C6 C7 C8 Valorarase a asistencia e aproveitamento dos exercicios realizados no tempo de prácticas das clases. 60
Proba obxectiva A8 A9 B3 B5 B8 B10 Exame de preguntas curtas ou test que evaluarase según os coñecementos impartidos nas clases 40
 
Observacións avaliación

Para superar a materia, o alumno deberá obter unha calificación mínima de 5
sobre 10 na suma das calificacións da proba obxectiva e as
prácticas de laboratorio. Para poder sumar as dúas notas o estudante deberá
obter unha nota mínima de 3,5 sobre 10 na proba obxectiva. Se non obtén esta
nota mínima, a nota da materia será a correspondente a nota da proba obxectiva.

Estudantes con matrícula a tiempo parcial e dispensa académica:





Indicar o profesor a situación de este tipo de
estudantes. A entrega dos traballos ten que realizarse nada datas establecidas
para tódolos estudantes.





Segunda oportunidade e Convocatoria adelantada:



O estudante ten que facer o exame da proba obxectiva nestas convocatorias,
sendo os criterios para obter a nota total os indicados ó principio deste
apartado. En canto a nota obtida nas Prácticas de Laboratorio manterase,
podendo subir esta nota ó facer as entregas dos traballos de prácticas, non
podendo recuperarse a parte da nota que se corresponde co traballo nas clases de
prácticas.





Plaxio:



En calquiera entrega na que se detecte plaxio, a entrega será valorada cun
cero. O plaxio na proba obxectiva será sancionado dacordo coa normativa vixente
da universidade

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes