Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Deseño de Xogabilidade
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución á xogabilidade. O concepto de xogo.
Elementos dun xogo.
Mundos de xogo.
Teoría de xogos.
Core loop.
Mecánicas de xogo. Tempo.
Espazo e dimensións.
Regras.
Táboas e atributos.
Modos de xogo.
Retos e recompensas.
Motivación.
Cámaras e punto de vista.
Integración de elementos narrativos.
Progresión e retroalimentación Elementos que indican progresión
Mapas e guías
Checkpoints.
Morte e reaparición.
Evolución e crecemento de personaxes.
Balance e equilibrio Xogos simétricos e asimétricos.
Ritmo de xogo.
Aleatoriedad.
Esquemas de dificultade.
Formalización da xogabilidade A xogabilidade no documento de deseño.
Esquemas.
Diagramas de fluxo.
Walkthrough.
Mapas.
Regras matemáticas
Atributos e táboas.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes