|
Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
| Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos |
Asignaturas |
Taller de Deseño de Videoxogos II |
Contidos |
| Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
| Asignatura | Taller de Deseño de Videoxogos II | Código | 730529015 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| Proceso de producción dun xogo | Fases da produción |
| Evolución do documento de deseño | Marketing Deseño de persoaxes Deseño da xogabilidade Deseño de niveis Deseño de interfaces |
| Evolución do documento de arte | Formalización do entornos Evolución da arte de persoaxes Arte de entornos Arte de props |
| Evolución do documento técnico | Requisitos HW y SW Elección das tecnoloxías para o xogo Dependencias externas Requisitos gráficos Requisitos interactivos |
| Prototipado do xogo | Whitebox de niveis Evolución e progresión de niveis Testeo e evaluación de niveis |
|