Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Modelaxe e Animación 3D para Videoxogos II
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A16 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Presentación de traballos e informes / Avaliación continua 60
Portafolios do alumno A16 A17 B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Presentación dun portfolio persoal que mostre os mellores traballos realizados 40
 
Observacións avaliación

As competencias, as datas de entrega e os criterios de
avaliación que se desenvolverán en cada metodoloxía avaliable notificaranse
previamente en clase e publicaranse en Moodle ao longo do cuadrimestre. 

O alumnado que se atope en modalidades específicas de
aprendizaxe e apoio á diversidade terá a obrigación de realizar todas as probas
e entregalas nas datas sinaladas. As sesións expositivas, os talleres, as
probas avaliables e o traballo final foron deseñados para abarcar o maior grao
de inclusión posible. Se fose necesario e sempre baixo petición previa do
alumnado; realizaranse as adaptacións necesarias para non prexudicar a cualificación
do alumnado.

As sesións expositivas, os talleres, as probas avaliables e o
traballo final foron deseñados para garantir a aprendizaxe autónoma non  presencial; por tanto o alumnado que se atope
en situación de dispensa académica terá a obrigación de realizar todas as
probas e entregalas durante os  períodos
de tempo sinalados. Se fose necesario e sempre baixo petición previa do
alumnado; realizaranse as adaptacións necesarias que garantan o seguimento do
contido da materia.

Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade
serán os mesmos.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes