Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Rendemento e Optimización de Videoxogos
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución: Motivación e perspectiva global 1. Motivación
2. Rendemento dun videoxogo: introdución
3. Rendemento en Unreal Engine: Profiling
Arquitectura dun motor de videoxogos 1. Introdución
2. Estrutura e funcionamento básico dun videoxogo
3. O bucle principal do xogo (game loop)
CPU Profiling 1. Introdución á optimización en CPU
2. Profiling da CPU en Unreal Engine
3. Optimizando o rendemento da CPU
4. Profiling con Intel Vtune Amplifier
5. Rendemento do sistema de almacenamento secundario (disco)
Gráficos 3D Interactivos. Fundamentos 1. Introdución
2. Real-time rendering: conceptos básicos
3. Instanciación
4. Culling
5. Luces e sombras
6. Pases de render
GPU Profiling 1. Introdución á optimización en GPU
2. Profiling da GPU en Unreal Engine
3. Optimizando o rendemento da GPU
4. Vista de optimización en Unreal Engine (optimization view modes)
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes