Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Rendemento e Optimización de Videoxogos
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Prácticas de laboratorio A8 A24 A25 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B10 B13 C3 C4 C7 C8 Realización de prácticas, nas que cada estudante ten que empregar os coñecementos adquiridos para resolver distintos problemas de forma autónoma. 70
Proba mixta A8 A24 A25 B3 B4 B7 B8 B10 C3 Proba na que cada estudante ten que amosar que adquiriu as competencias propias da materia mediante a reposta a preguntas teóricas e a resolución de problemas. 30
 
Observacións avaliación

Estudantes con matrícula a tempo parcial e con dispensa académica de exención de docencia: deberanse poñer en contacto co profesorado da materia para posibilitar a realización das tarefas avaliables fóra da organización habitual da mesma.

Os criterios de avaliación para a segunda oportunidade e para a oportunidade adiantade de decembro son os mesmos que para a primeira oportunidade: exame (30%) máis avaliación de traballo práctico previamente encomendado (70%).

En calquera das oportunidades, a detección de plaxio ou práctica fraudulenta suporá un 0 na avaliación da materia desa oportunidade.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes