Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Desenvolvemento de Personaxes II. Comportamento
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
O alumno aprenderá a crear secuencias de movementos complexos e coreografías, combinacións de animacións e reaccións ás accións do xogador e a contorna de xogo. AP17
AP18
AP20
AP21
AP22
AP26
AP32
AP33
AP35
AP36
AP37
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP7
BP8
BP10
BP11
CP2
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8
O alumno aprenderá a programar a xogabilidade definida previamente que afecte os personaxes. AP17
AP18
AP20
AP21
AP22
AP26
AP32
AP33
AP35
AP36
AP37
BP1
BP2
BP3
BP4
BP5
BP7
BP8
BP10
BP11
CP2
CP4
CP5
CP6
CP7
CP8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes