Guía DocenteCurso
Escola Politécnica Superior
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Deseño, Desenvolvemento e Comercialización de Videoxogos
 Asignaturas
  Desenvolvemento de Personaxes II. Comportamento
   Contidos
Temas Subtemas
Introdución Conceptos básicos da animación de personaxes.
Elementos e assets dun personaxe nun motor de videoxogos.
Control de movementos e accións Resposta ás interaccións do xogador.
Execución de accións.
Animación de personaxes Máquinas de estado.
Mestura de animacións.
Sincronización de animacións.
Animación por capas.
Retargeting.
Sistemas de animación Animación corporal.
Animación facial.
Planificación e estruturación do sistema de animación.
Personaxes non xogables Tipos de personaxes autónomos.
Comportamento simple de personaxes.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes