Type A
|
Code |
Study programme competences / results - Specific |
|
A1 |
O desenvolvemento, a estrutura e as funcións do corpo humano. |
|
A2 |
Os principios biolóxicos e epidemiolóxicos dos procesos infecciosos e as súas características específicas. |
|
A3 |
Os procesos patolóxicos médicos e Cirúrxicos, as súas características , semioloxía e os seus métodos de diagnóstico. |
|
A4 |
Os diferentes sistemas de diagnósticos, as súas características e interpretación, así como a manipulación das instalacións de radiodiagnóstico podolóxico e a radioprotección. |
|
A5 |
As bases do comportamento e a conduta humana cas súas motivacións individuais e sociais. |
|
A6 |
A morfoloxía, estrutura e funcións do pé normal, as súas manifestacións patolóxicas e os métodos de exploración e diagnóstico. |
|
A7 |
A terapéutica farmacolóxica, física, ortopodolóxica, quiropodolóxica e cirúrxica, e a profilaxis có fin de aplicala nas diversas patoloxías. |
|
A8 |
Identificar e analizar os problemas de saúde do pé nos diferentes aspectos ambientais, biodinámicas e sociais, así como unha aprendizaxe relativa á avaliación dos feitos cientificamente probados e a análise dos datos en xeral, para aplicar a podoloxía baseada na evidencia. |
|
A9 |
A historia, os aspectos lexislativos, éticos e de xestión relacionados coa profesión. |
|
A10 |
Coñecer o funcionamento e recursos das institucións sanitarias. |
|
A11 |
Realizar a historia clínica podolóxica e rexistrar a información obtida. |
|
A12 |
Desenvolver as técnicas de exploración física. |
|
A13 |
Desenvolver a habilidade de realizar as actividades radiolóxicas propias da podoloxía. |
|
A14 |
Interpretar os resultados das probas complementarias e a racionalización do seu uso. |
|
A15 |
Emitir un diagnóstico e pronóstico. |
|
A16 |
Deseñar o plan da intervención integral ou tratamento podolóxico. |
|
A17 |
Desenvolver a capacidade de establecer protocolos, executalos e avalialos. |
|
A18 |
Desenvolver a habilidade e destreza no uso do instrumental, material e maquinaria empregados para a confección e aplicación de tratamentos podolóxicos. |
|
A19 |
Aplicar as medidas de resucitación e reanimación en casos de emerxencia. |
|
A20 |
Desenvolver as habilidades sociais para a comunicación e o trato co paciente e outros profesionais. |
|
A21 |
Establecer o intercambio de información cos distintos profesionais e autoridades sanitarias implicadas na prevención, promoción e protección da saúde. |
|
A22 |
Prescribir, administrar e aplicar tratamentos farmacolóxicos, ortopodolóxicos, físicos e cirúrxicos. |
|
A23 |
Elaborar e interpretar informes clínicos. |
|
A24 |
Avaliar os resultados obtidos do proceso de atención podolóxica. |
|
A25 |
Adquirir capacidade na xestión clínica dos servicios de podoloxía. |
|
A26 |
Manter actualizados os coñecementos, habilidades e actitudes. |
|
A27 |
Garantir a calidade asistencial na práctica da podoloxía. |
|
A28 |
Utilizar elementos de documentación, estatística, informática e os métodos xerais de análise epidemiolóxicas. |
|
A29 |
Aplicar os métodos de investigación e preparación científica. |
|
A30 |
Adquirir a capacidade crítica sobre publicacións científicas. |
|
A31 |
Adquirir a capacidade de comunicar nos foros científicos os avances profesionais. |
|
A32 |
Informar abondo e axeitadamente para o consentimento do tratamento. |
|
A33 |
Aprender a avaliar cientificamente o nivel de coñecementos e as competencias propias. |
|
A34 |
Colaborar cun equipo multidisciplinar de saúde na execución dos plans asistenciais, a promoción da saúde e a educación sanitaria da comunidade. |
|
A35 |
Desenvolver a función docente e de educación sanitaria. |
|
A36 |
Actuar en base ao cumprimento das obrigas deontolóxicas da profesión, a lexislación vixente e os criterios de normopraxis. |
Type B
|
Code |
Study programme competences / results - Basic / General |
|
B1 |
Aprender a aprender. |
|
B2 |
Resolver problemas de forma efectiva. |
|
B3 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. |
|
B4 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa. |
|
B5 |
Traballar de forma colaborativa. |
|
B6 |
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
|
B7 |
Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
|
B8 |
Coñecer e apreciar a diversidade e a multiculturalidade. |
|
B9 |
Fomento dunha segunda lingua de interese para a profesión. |
|
B10 |
Desenvolver a capacidade de liderado. |
|
B11 |
Coñecementos de informática relativos ao ámbito de estudio. |
|
B12 |
Capacidade de xestión da información. |
|
B13 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar. |
|
B14 |
Implicación na calidade e búsqueda da excelencia. |
|
B15 |
Sensibilidade cara temas medioambientais. |
|
B16 |
Capacidade de organización e planificación do tempo e o traballo. |
|
B17 |
Capacidade de motivarse e motivar a outros. |
|
B18 |
Capacidade para comunicarse con persoas non expertas na materia. |
|
B19 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica. |
|
B20 |
Habilidade para traballar nun contexto internacional. |
|
B21 |
Habilidades interpersonais. |
Type C
|
Code |
Study programme competences / results - Transversal / Nuclear |
|
C1 |
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
C2 |
Dominar a expresión e a comprensión de forma oral e escrita dun idioma estranxeiro. |
|
C3 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
C4 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
C5 |
Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
|
C6 |
Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
C7 |
Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
|
C8 |
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |