A materia Bases para a Interpretación do Coñecemento Científico establece os elementos metodolóxicos, cuantitativos e cualitativos, que necesita o/a estudante para ser consumidor crítico da información científica da sua disciplina no ámbito das Ciencias da Saude
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos.
Non se realizan cambios nos contidos da materia.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen.
Mantéñense todas as metodoloxias docentes.
*Metodoloxías docentes que se modifican.
Non se realizan cambios nas metodoloxias da materia.
As metodoloxias programadas previamente de xeito presencial pasarán a desenvolverse de xeito virtual.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: De uso para consultas, resolver dudas e facer seguemento dos traballos
Moodle: Desenvolvemento do contido teórico e práctico. Posibilidade de xerar foros temáticos e de actividades específicas
Teams: Sesión semanal (no caso de que corresponda docencia virtual) en gran grupo para o avance dos contidos teóricos e dos problemas prácticos na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. Sesions acordadas por grupos de alumnos para o seguemento e desenvolvemento dos traballos grupais planteados para a avaliación continua.
4. Modificacións na avaliación
Non se fan cambios na avaliación da materia
*Observacións de avaliación:
As diferentes actividades de avaliación continuada efectuaranse de xeito non presencial, mediante a plataforma Moodle e con de soporte en directo mediante Teams.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Disporán de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías