Guía DocenteCurso
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Podoloxía
 Asignaturas
  Atención ante situacions de urxencia
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Atención ante situacions de urxencia Código 750G02038
Titulación
Grao en Podoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Castro Pastor, Avelino
Correo electrónico
avelino.castro.pastor@udc.es
Profesorado
Castro Pastor, Avelino
Correo electrónico
avelino.castro.pastor@udc.es
Web http://moodle.udc.es
Descrición xeral Situacións de urxencia relacionadas co estado de saúde: urxencias neurológicas,respiratorias, endocrinolóxicas, shock. Avaliación e valoración. Situacións de urxencia relacionadas con accidentes traumáticos. Traumatismos craniais, toraco-abdominais,espinais, de extremidades. Inmovilización. Situacións de urxencia especiais: axentes físicos, queimaduras, conxelacións, intoxicacións, mordeduras e picaduras.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos non se modifican 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen -seminario -simulación -lecturas -sesión maxistral -proba mixta *Metodoloxías docentes que se modifican ningunha 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -correo electronico nos horarios de tutorías -moodle e teams nos horarios da materia 4. Modificacións na avaliación non se realizan cambios *Observacións de avaliación: ningunha 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía non se realizan
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes