Guía DocenteCurso
Facultade de Enfermaría e Podoloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Podoloxía
 Asignaturas
  Ortopodoloxía II
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Ortopodoloxía II Código 750G02116
Titulación
Grao en Podoloxía
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Ciencias da Saúde
Coordinación
Gonzalez Martin, M. Cristina
Correo electrónico
cristina.gmartin@udc.es
Profesorado
Gonzalez Martin, M. Cristina
Veiga Seijo, Raquel
Correo electrónico
cristina.gmartin@udc.es
raquel.veiga.seijo@udc.es
Web
Descrición xeral No campo da Ortopodoloxía 2 combínase durante o 2º semestre do curso de 2º grao en podoloxía. Combínanse teoría e práctica. Coñecemento das técnicas máis comúns e básicas en ortopedia. Dende un punto de vista práctico, desenvolveranse habilidades básicas.
Plan de continxencia 1. Modificacións no contido -Non se farán cambios 2. Metodoloxías * Metodoloxías de ensino que se manteñen -Mestra sesión -Seminarios (con atención personalizado) (computa na avaliación) -Traballos tutelados (con atención personalizado) (computa na avaliación) -A atención personalizada * Metodoloxías profesores que se modifican -Proba final obxectivo: Non se realizará. A avaliación destes o coñecemento incorpórase á metodoloxía de Seminarios e traballos supervisados) - Prácticas de laboratorio: Non se realizarán. Os seus contidos incorporaranse a Metodoloxías para seminarios e traballos supervisados ??3. Mecanismos de atención personalizado para estudantes -Email: diaria. Usar para facer consultas, solicitar titoría virtual e resolución de dúbidas relacionadas con calquera das metodoloxías da materia -Moodle: Diariamente segundo as necesidades do Estudantes para formular as consultas necesarias -Equipos: -1 sesión semanal en grupo xenial para o avance de contido teórico na franxa horaria asignada a el o suxeito -Sesións en pequeno grupo de frecuencias para determinar segundo as necesidades dos estudantes para o seguimento, apoio e resolución de dúbidas relacionadas co realización dos traballos e seminarios supervisados. Esta dinámica permite a seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe dos estudantes 4. Modificacións na avaliación -Traballadas obras (50%): En relación cos traballos Valoraranse titores: –Adecuación metodolóxica -Densidade de contidos - Uso da lingua propia en Ciencias da Saúde -Utilización de fontes documentais complementarios actuais e relevantes para a asignatura -Presentación, claridade e conciencia na súa elaboración -Utilización de textos escritos en inglés (50%): En relación cos seminarios, valorarase o seguinte: - O rendemento e a entrega puntual de todos actividades relacionadas cos Seminarios. -Capacidade de razoar e reflexionar críticas demostradas polos alumnos -Uso dunha lingua específica para a disciplina- Presentación e claridade na elaboración das actividades relacionadas con elas. -Responde correctamente aos cuestionarios relacionados cos seminarios será o material necesario para a boa realización de ambas as metodoloxías subministrado a estudantes en formato dixital. Porase en contacto cos estudantes datas de antelación e formato de entrega suficientes * Observacións de avaliación: Mantéñase o mesmo que aparece na guía docente, agás que: -Como referencias a ou o cómputo ofrece asistencia, que só se realizará con respecto á sesión que a persoa houbo ou o tempo para non ser suspendido para as actividades presenciais. 1. SITUACIÓNS A) Estudantes con dedicación plena: Asistencia / participación en actividades de clase mínima 80%: a) Preparación das obras supervisadas (100%) b) Completar as actividades relacionados cos Seminarios (100%) B) Estudantes con recoñecemento de dedicación a exención académica a tempo parcial e académica, segundo o establecido na "NORMATIVA NORMATIVA OU RIM DE DEDICACIÓN PARA O ESTUDIO DOS ALUMNOS DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3.b e 4.5) (29/05/212): a) Asistencia / Participación no actividades dunha clase mínima do 80%: b) Preparación das obras supervisadas (100%) c) Completar as actividades relacionadas cos Seminarios (100%) 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: 1. Seguimento e participación en todos actividades / metodoloxías da materia 2. Obtén unha puntuación do 50% en cada unha das metodoloxías que se computan na avaliación (seminarios e traballos tutelados) 3. Entrega de todas as actividades relacionadas con Seminarios e traballos supervisados na data e baixo o formato requirido. 4. A oportunidade de xullo estará suxeita a os mesmos criterios que o 5 de xuño. Modificacións da bibliografía ou webgrafía -Non se coñecen farán cambios. Os alumnos terán todos os materiais de traballo necesarios dixitalizado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes