Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias del Trabajo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
 Asignaturas
  Dirección y Gestión de RRHH II
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Sesión magistral A10 A12 A14 A21 A34 B2 Exposición teórica dos temas: conceptos, definicions, distinción de métodos, prácticas, etc, avaliados mediante examen escrito. 100
Presentación oral B4 B8 B12 B15 C4 Exposición e defensa pública dos traballos elaborados. valorase a presentación, síntesis, adecuación ao tiempo dado, recollida completa de todos os puntos; síntesis, empreo de TIC´s e defensa das decisions tomadas e argumentacions. 0
Trabajos tutelados B5 B7 B12 B13 B14 C3 Valorase a claridade e concrección, o acerto na elección de métodos de traballo, a amplitude, profundidade en cada punto, etc. 0
Aprendizaje colaborativo B1 B3 B4 B5 B9 -Unanimidade ou consenso na toma de decisions do grupo
- distribución e planificación do traballo, etc. Tamén se valorarán as competencias derivadas da actitude que serán presentadas aos alumnos ao inicio do curso: Liderezgo, traballo en equipo, pro-actividade, honestidade, etc.
0
 
Observaciones evaluación
<p><strong>OPCIÓN A:<br /></strong></p><p><strong>40% da nota proven do examen. Outro 40% da entrega periódica de traballos&nbsp;e un 20% da actitude. Esta última será medida a través de indicadores diversos que son explicados ao inicio do curso, algúns&nbsp; mostranse nos traballos periódicos&nbsp;e outros nas actitudes&nbsp;e comportamentos na clase, e no&nbsp;propio examen, etc. a lo longo de todo&nbsp;o curso</strong></p><p><strong>Criterios</strong> para superar la materia&nbsp;é necesario obter unha avaliación favorable en cada unha das partes da&nbsp;materia (50%).&nbsp;A convocatoria de&nbsp;Xulio estará sometida aos mesmos criterios que a de xuño: aqueles estudiantes que queiran presentarse ás&nbsp;mesmas deben ter entregadas&nbsp;antes do examen, todas as actividades prácticas da&nbsp;materia&nbsp;para poder ser avaliados. </p><p>En canto&nbsp;ao <strong>nivel</strong>: as transparencias&nbsp;&nbsp;e esquemas proporcionados&nbsp;en clase son&nbsp;o mínimo imprescindible para aprobar. Es dicir, non se admite un resumen de&nbsp;outro xa proporcionado polo&nbsp;profesor. Aqueles alumnos que opten a notas altas: sobresaientes ou matriculas, deben ampliar a&nbsp;materia cos seus propios apuntes, a bibliografía proporcionada, os traballos realizados&nbsp;en clase, os apuntes tomados nos&nbsp;días de exposión pública de traballos, etc.</p><p><strong>Importante: Observacións.<br /></strong></p><p>Como parte de los indicadores de la competencia HONESTIDAD, (la lista operativizada de competencias de actitud a valorar se ofrecerá a los alumnos a principio de curso) se dan las siguiente s indicaciones:</p><p><strong>Es posible restar puntuación &nbsp;<u>en&nbsp;las siguiente</u> convocatoria a aquellos alumnos que muestren&nbsp;ciertas&nbsp;faltas&nbsp;en la&nbsp;competencia: honestidad.&nbsp; Ejemplos:</strong></p><p><strong>-2 puntos a los alumnos que intenten copiar en el examen, &nbsp;entregen trabajos de otros años o que no hayan sido realizados por ellos.</strong></p><p><strong>-3 puntos a los alumnos que intenten influir en la decisión de la evaluación del profesor a fin de aumentar su nota mediante enchufes, o teniendo algún tipo de ventaja con respecto al resto de la clase. Bien sean ellos mismos quienes lo intenten o&nbsp;bien a través de una&nbsp;tercera persona que lo pida por ellos. </strong>En este aspecto no habrá diferencia entre que el alumno esté o no informado de que una tercera persona haya intentado pedir un crietrio favoreble para ellos. Se sobreentenderá, siempre, que el alumno está informado de ese intento de persuasión tendente a romper la ecuanimidad del profesor en las valoraciones; siendo el alumno el responsable y restando 3 puntos en esa convocatoria y también en la siguiente.</p><p><b>OPCIÓN B:</b> No caso de superar os 32 alumnos o sistema de avaliación será o seguinte:</p><p>A) Se manterán as mesmas observación e criterios xerais que para os sistema A.</p><p>B) - O 90% da nota provirá dun exame escrito.</p><p>- O 10% provirá de competencias derivadas de actitudes: tales como interés mostrado na asistencia e participación, honestidade, empatía, etc. Estas competencias serán descritas na presentación do curso ao inicio do mesmo.</p>
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes