Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias do Traballo
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
 Asignaturas
  Técnicas de Investigación Social
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Técnicas de Investigación Social Código 760G01020
Titulación
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
León Medina, Francisco J.
Correo electrónico
f.leon@udc.es
Profesorado
León Medina, Francisco J.
Correo electrónico
f.leon@udc.es
Web http://https://campusvirtual.udc.es/moodle/
Descrición xeral O obxectivo xeral desta materia é a formación dos estudantes para realizar investigacións empíricas sociais dentro da área de coñecemento de Relacións Laborais e Recursos Humanos. Dado o carácter eminentemente práctico da materia, esta materia tamén pretende orientar aos estudantes na realización da memoria final do Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos. Para este obxectivo, non obstante, tamén é necesaria unha formación teórica básica en torno á metodoloxía, ás técnicas de investigación empregadas nas Ciencias Sociais, e especialmente a estatística.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Mantéñense todas as metodoloxías, agás a exposición oral, pero adaptándoas á nova situación, como se describe no seguinte apartado. *Metodoloxías docentes que se modifican Sesións maxistrais: as sesións maxistrais serán substituídas por lecturas que se poñerán a disposición dos estudantes a través de Moodle. Sesións prácticas: as prácticas mantéñense, pero serán desenvolvidas individualmente a partir de guías detalladas elaboradas polo profesor que faciliten a súa realización non presencial. Obradoiro de análise e visualización de datos: levarase a cabo unha adaptación destes obradoiros para que poidan ser realizados de forma autónoma polo alumno. O profesor preparará ou seleccionará videotitoriais e outros materiais para que o alumno aprenda a usar o software de análise e visualización de datos. Dependendo das circunstancias, o paquete estatístico usado pode ser diferente do SPSS. Proba obxectiva: a proba mantense no mesmo formato e data, pero farase en liña. Portafolio de prácticas: as prácticas seguiranse realizando, pero comezarán a desenvolverse individualmente a partir de guías detalladas elaboradas polo profesor que faciliten a súa realización non presencial. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Correo electrónico: diario. A través deste medio, os estudantes poderán facer preguntas sobre calquera aspecto da materia. Moodle: utilizaranse foros temáticos para facer preguntas e debater sobre o contido do tema. Equipos: organizarase unha sesión semanal para aclarar dúbidas sobre o tema correspondente á semana anterior e sobre o contido das actividades prácticas en curso. Ademais, estableceranse horarios de titoría para consultas que se poden facer individualmente ou en pequenos grupos. 4. Modificacións na avaliación As únicas modificacións na forma de avaliación que se realizarán serán as seguintes: a) A proba obxectiva realizarase a través de Moodle. b) O portafolio de prácticas entregarase nunha única entrega ao final do curso e, dado que non haberá exposicións orais, o portafolio asumirá o 60% da nota final. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se farán cambios. Os estudantes xa terán todos os materiais de traballo dixitalmente en Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes