Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias do Traballo |
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Ferrol) |
Asignaturas |
Economía do Traballo |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
Asignatura | Economía do Traballo | Código | 760G01027 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
B1 - Que os estudantes demostren poseer e comprender coñecementos nun área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral, e se pode atopar a un nivel que, si ben se apoia en libros de texto avanzados, inclue tamén alguns aspectos que implican coñecementos procedentes da vanguardia do seu campo de estudo. | A6 A16 A18 A19 |
B1 B2 |
|
B2 - Que os estudantes sepan aplicar os seus coñecementos a o seu traballo ou vocación de una forma profesioal e posean as competencias que suelen demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da sua área de estudo. | B19 B20 |
||
B3 - Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da su área de estudo) para emitir xuizos que inclúan unha reflexión sobr temas relevantes díndole social, científica ou ética. | A6 A16 A18 A19 |
B1 B2 B5 |
|
B4 - Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solucions a un público tanto especializado como non especializado | B19 B20 B22 |
||
B5 - Que os estudantes desenrolen aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores con un alto grado de autonomía | A6 A16 A18 A19 |
B1 B2 B5 B19 B20 B22 |
|
C1 - Expresarse correctamente, tanto de forma oral como escrita, nas linguas oficiais da Comunidade Autónoma. | C1 |
||
C3 - Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicaciones (TIC) necesarias para o exercicio da su profesión e para o aprendizaxe a lo longo da su vida. | C3 |
||
C4 - Desenrolarse para o exercicio dunha ciudadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucions baseadas no coñecemento e orientadas o ben común. | C4 |
||
C5 - Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios o alcance das personas emprendedoras. | C5 |
||
C6 - Valorar críticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información disponible para resolver os problemas cos que deben enfrentarse. | C6 |
||
C7 - Asumir como profesional e ciudadan a importancia do aprendizaxe a o longo da vida. | C7 |
||
C8 - Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenrolo tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. | C8 |
|