Guía DocenteCurso
Escola Universitaria Politécnica
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Enxeñaría Eléctrica
 Asignaturas
  Enxeñaría do Mantemento Industrial
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Enxeñaría do Mantemento Industrial Código 770G02137
Titulación
Grao en Enxeñaría Eléctrica
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Enxeñaría Industrial
Coordinación
Castilla Pascual, Consuelo de los L.
Correo electrónico
consuelo.castilla.pascual@udc.es
Profesorado
Castilla Pascual, Consuelo de los L.
Correo electrónico
consuelo.castilla.pascual@udc.es
Web http://www.moodle.udc.es
Descrición xeral Trátase dunha materia que ten un crácter fundamentalmente tecnolóxico. O mantemento industrial constitúe unha actividade esencial para alcanzar altos graos de eficacia nos sistemas produtivos da empresa e así garantir a vantaxe competitiva tanto nos produtos como nos servizos ofrecidos. O alumno adquirirá a capacidade de xestión da información, manexo e aplicación das especificacións técnicas e a lexislación, necesarias na área do mantemento.
Plan de continxencia 1. Modificacións dos contidos - Non realizaranse cambios 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen - Sesión maxistral (computa na avaliación 10%, por asistencia regular e activa, computarase se a hai na súa 80% mentres se imparta presencialmente e en caso de ter que impartirse non presencialmente, pola participación activa nos cuestionarios temáticos e os seus foros, nun 60% dos mesmos) - Proba obxectiva (computa na avaliación 40%, a realizar na convocatoria oficial, sempre voluntaria permitirá, a súa sumando co seu peso xa aplicado, subir a nota se se alcanza o aprobado na suma dos pesos das outras metodoloxías, permitirá subir a nota) - Solución de problemas (computa na avaliación 30%) (con Atención personalizada). Veranse problemas principalmente de cálculo de indicadores e taxas empregados en mantemento, sen implicar simulación ou modelización pola súa falta de complexidade; realizados varios deles nas sesións, abrirase en Moodle a entrega asíncrona de problemas semellantes, distribuíndo o peso do 30% por igual entre todas as actividades de problemas en Moodle. - Prácticas de laboratorio (computa na avaliación 20%) (con Atención personalizada). Veranse casos de simulación, algúns por exemplo en Excel, propóndose casos similares aos vistos nas sesións da metodoloxía, a subir en actividade asíncrona de Moodle e tamén está prevista a realización final dunha visita técnica a empresa con xestión de mantemento asistido por computador. A súa mecánica, respecto dos casos de simulación, empregada na docencia presencial, manterase na docencia non presencial: o profesor abrirá en Moodle as actividades asíncronas de casos a simular, semellantes aos expostos nas sesións de prácticas (xa sexan presenciais ou en Teams), para os membros do grupo pequeno. É no caso de requirirse a docencia non presencial ao final de cuadrimestre, cando se producirá o único cambio: a imposibilidade de realizar a visita técnica. *Metodoloxías docentes que se modifican - Prácticas de laboratorio (computa na avaliación 20%) (con Atención personalizada). No modelo non presencial non poderá realizarse a prevista visita técnica final e entrega da súa memoria, no devandito caso distribuirase o peso do 20% por igual entre todas as actividades de prácticas que se abran en Moodle para a entrega de casos prácticos. 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado - Correo electrónico: dúas veces á semana no horario de tutorías establecido ao principio do cuadrimestre polo profesor, para que o estudante que o precise realice consultas de tutorías ou, se a súa dúbida precísao, acordar encontro virtual en Teams. O profesor tamén pode requirir a un estudante concreto que acuda a sesión de tutoría. - Cuestionarios en Moodle Temáticos e foro o día posterior ao cuestionario: ao terminar un par de temas, tratados en Teams na correspondente á franxa horaria semanal segundo a programación do horario do centro, abrirase un cuestionario en Moodle para un mellor seguimento do avance do alumno na materia, estará activo durante un día, e ao día seguinte abrirase en Moodle, para a atención personalizada, un foro de discusión respecto daquelas cuestións cuxas solucións que lles causaron dúbida ao realizar o cuestionario. Cuestionario e foro, tras abrirse, estarán dispoñibles para todos os estudantes de gran grupo durante unha semana. - Sesións en Teams, de Sesión Maxistral, de Problemas e Prácticas, a realizar en en a franxa horaria establecida no calendario-horario da EUP para a materia. A de Sesión Maxistral en gran grupo, semanal, é para o avance dos contidos teóricos da materia, a de Problemas en grupo mediano para o avance en problemas, e realizarase semanalmente na mesma franxa horaria que a de prácticas. Se intercalan entre se sesións de problemas con sesións de prácticas, as de prácticas de simulación son para axudar aos estudantes no saber facer práctico do mantemento, mediante a exposición de exemplos de simulación que lles orienten na elaboración das entregas de actividades prácticas asíncronas que se abran en Moodle. 4. Modificacións na avaliación - Prácticas de laboratorio (computa na avaliación 20%) (con Atención personalizada). Na modalidade presencial, comprende: resolución de casos e visita técnica, onde, a valoración da memoria da visita será baixo o peso do 20%, a condición de que se asistiu a todas as sesións de prácticas e baixo, a tamén, condición de entregar todos e cada un os casos de simulación propostos e ter correctos mínimo o 50% do conxunto das actividades prácticas. - Prácticas de laboratorio (computa na avaliación 20%) (con Atención personalizada). Na modalidade non presencial, comprenderá só casos de simulación (maior número deles)/deles), no devandito caso o peso do 20% da metodoloxía repartirase por igual entre os casos de simulación que se propuxeron como actividades asíncronas en Moodle, requiríndose como condición asistir de forma regular ás sesións en Teams, que se realizaron mínimo o 80% das actividades prácticas e que estean correctas mínimo o 60% das realizadas. * Observacións de avaliación - O control de asistencia só realizarase respecto das sesións nas que haxa presencialidad e ata o momento en que se suspenda a actividade presencial. - As probas obxectivas oficial (primeira e segunda oportunidade), realizaranse en sesión síncrona de Teams segundo o calendario de exames que estableza o centro, á vez que se abrirá a proba en Moodle: incrementaráselle o tempo no 50% do indicado na guía da materia, para ter en conta o medio da proba en Moodle (formato dixital) e ter que subir escaneos ou fotos das xustificacións a puño e letra dos problemas que inclúan. 1. SITUACIÓNS: A) Alumnado con dedicación completa: - Asistencia mínima do 80% en clases de grupos grandes e medianos e participación mínima do 80% das súas actividades. - Asistencia do 100% en clases de grupos pequenos e realización do 100% das súas actividades. B) Alumnado con dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia: - Asistencia mínima do 80% en clases de grupos grandes e medianos e participación mínima do 80% das súas actividades. - Asistencia do 100% en clases de grupos pequenos e realización do 100% das súas actividades. 2. REQUISITOS PARA SUPERAR A MATERIA: - Asistir e participar regularmente. - Entregas de actividades en Moodle (80% de problemas e 100% de prácticas) antes do límite de tempo establecido. - Que os sumandos con pesos aplicados das metodoloxías cursadas permitan obter unha puntuación de 5 puntos e obter na metodoloxía de prácticas, co peso a aplicado un sumando de mínimo 1 punto (o máximo é 2). - Os criterios de avaliación en primeira e segunda oportunidade son os mesmos. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Non se realizan cambios, pero facilítase a listaxe seguinte para acceso á versión en libro electrónico: García Garrido, Santiago. A contratación do mantemento industrial : procesos de externalización, contratos e empresas de mantemento / Santiago García Garrido. [Madrid] : Díaz de Santos, 2012 Acceso: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1695444S1*gag García Garrido, Santiago. Organizacion e gestion integral de mantemento : manual práctico para a implantación de sistemas de gestion avanzada de mantemento industrial / Santiago Garcia Garrido. Madrid : Diaz de Santos, c2004 Acceso: http://kmelot.biblioteca.udc.es/record=b1561171S1*gag Norma UNE-EN 13269:2007 Mantemento Consultar en AENORmás Norma UNE-EN 13306:2011 Terminoloxía do mantemento Consultar en AENORmás
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes