Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía | Código | 611G01003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Leer en máis dun idioma Comunicarse con fluidez. Traballar en equipo. | A11 A13 |
B1 |
|
Recordar e memorizar os coñocementos adquiridos. Entender a información aprendida. Distinguir e separar a información aprendida. Utilizar os coñocementos e habilidades adquiridas na resolución de problemas. Distinguir, separar e interrelacionar as distintas partes e elementos da información adquirida. Identificar situaciones ou fenómenos sociais relevantes. Reunir e interpretar a información pertinente, así como utilizar principios, ideas e conceptos, para a resolución dun problema social. Identificar as posibles alternativas de resolución, valorando os resultados. Diseñar, planificar e desarrollar traballos, de forma individual e en equipo, mediante a utilización dos coñocementos e habilidades adquiridas, ca finalidade de crear algo novo. O anterior significa que o estudante pode realizar o análisis dun tema ou dun fenómeno social dende unha perspectiva sociolóxica, utilizando as teorías e técnicas cualitativas y cuantitativas pertinentes. Demostrar ante o público, especializado ou non, a capacidade acerca da resolución de problemas, ou ben da elaboración do estudo realizado, mediante a exposición e defensa de argumentos. Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. Emitir xuicios mediante a comparación, o análisis crítico constructivo, ou ben a defensa das decisiones adoptadas, entre outras posibilidades. Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade e, en particular, a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. | B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 |
C1 C6 C7 C8 |