Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Literatura e espectáculo | Código | 613484008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Coñecer as relacións entre a literatura e o teatro, o audiovisual, a música e a danza a través da historia e en contextos culturais diversos. | AM1 AM2 AM4 AM7 |
BM4 BM5 BM8 |
CM4 CM5 CM7 CM8 |
Coñecer os principais focos de información e de reflexión teórica relativas aos estudos das relacións entre a literatura e as producións espectaculares e saber integrar as achegas dos principais grupos investigadores do ámbito académico | AM1 AM2 AM6 AM8 AM10 AM12 |
BM1 BM3 BM4 BM5 BM6 |
CM2 CM3 CM6 CM7 CM8 |
Saber empregar a rede informática na obtención de información e na comunicación de datos e, en xeral, adquirir a capacidade de utilizar as ferramentas TIC necesarias para o exercicio profesional e investigador | AM7 AM11 AM13 |
BM1 BM4 BM6 BM8 BM9 |
CM3 CM4 CM5 CM6 CM7 |
Deseñar e realizar un traballo de investigación orixinal, rigoroso e de extensión limitada en que se analicen as relacións de certos productos espectaculares coa literatura, pondo en relación os estudos literarios con contextos culturais diversos. | AM3 AM6 AM10 |
BM1 BM7 BM8 BM9 |
CM6 CM8 |
Traballar de forma autónoma con iniciativa tendo en conta a importancia da aprendizaxe ao longo de toda a vida. | AM2 AM10 AM13 |
BM1 BM4 BM5 BM9 |
CM3 CM6 CM7 |
Analizar e investigar os mecanismos dos procesos de comunicación. | AM4 AM8 AM9 AM10 AM11 |
BM1 BM3 BM4 |
CM8 |
Comprender os procesos históricos dos estudos literarios e culturais e as súas mudanzas de paradigma | AM1 AM2 AM5 AM6 AM12 |
BM1 BM3 BM4 |
|
Desenvolver un enfoque orixinal e creativo na investigación avanzada no ámbito dos estudos literarios e culturais | AM3 AM8 AM13 |
BM4 BM5 BM7 BM8 |
CM3 CM6 CM7 CM8 |
Aplicar as técnicas de análise cultural respectando os fundamentos ideolóxicos presentes en contextos diversos | AM5 |
||
Integrar os estudos literarios nun contexto cultural máis extenso que trascenda os límites dunha soa lingua e/ou nación, atendendo á diversidade cultural | AM6 |
||
Ampliar o concepto de literatura, a través da súa relación coas TICs, os medios de comunicación, o cinema, as artes, no marco da diversidade cultural | AM7 |
||
Aplicar unha perspectiva comparatista de carácter transnacional e plurilingüístico aos estudos literarios, artísticos e culturais | AM8 |
BM3 BM4 |
CM6 |
Realizar aportacións creativas e orixinais no estudo comparatista dos textos literarios, dos produtos artísticos e das realidades culturais | AM3 AM5 AM6 AM8 AM9 |
BM1 BM3 BM5 |