Vista para imprimir Exportar a pdf
Identifying Data 2015/16
Subject (*) Cambio social e tendencias do consumo turístico e comportamento do consumidor Code 615488002
Study programme
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos (plan 2012)
Descriptors Cycle Period Year Type Credits
Official Master's Degree 1st four-month period
First Obligatoria 3
Language
Galician
Teaching method Face-to-face
Prerequisites
Department Psicoloxía
Socioloxía e Ciencia Política da Administración
Coordinador
Andrade Suarez, Maria Jose
Clemente Diaz, Miguel
E-mail
maria.andrade@udc.es
miguel.clemente@udc.es
Lecturers
Andrade Suarez, Maria Jose
Caamaño Franco, Iria
Clemente Diaz, Miguel
López-Cortón Facal, Ana María
E-mail
maria.andrade@udc.es
iria.caamano@udc.es
miguel.clemente@udc.es
ana.lopez-corton@udc.es
Web
General description O mercado turístico español caracterizouse durante anos por unha especialización case absoluta no denominado turismo de "sol e praia". Actualmente, as novas demandas e esixencias do consumidor turístico, así como a intensificación do nivel competitivo no sector, fai que sexa necesario realizar un estudo máis exhaustivo do comportamento do consumidor e analizar cales son as tendencias actuais. Ante esta situación, búscase que o alumno coñeza cuales son estes cambios, e que mediante un traballo de campo poida valorar os devanditos comportamentos.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.