Mestrado Universitario en Socioloxía Aplicada: Investigación Social e de Mercados
Descriptors
Cycle
Period
Year
Type
Credits
Official Master's Degree
1st four-month period
First
Obligatoria
3
Language
Spanish
Teaching method
Face-to-face
Prerequisites
Department
Economía Aplicada 1
Coordinador
Sanchez Santos, Jose Manuel
E-mail
jose.manuel.sanchez@udc.es
Lecturers
Sanchez Santos, Jose Manuel
E-mail
jose.manuel.sanchez@udc.es
Web
General description
Os contidos desta materia céntranse no estudo das bases e principios que permiten comprender que é e como funciona un mercado . Para iso, tómase como referencia a análise da oferta e a demanda nos mercados competitivos, para posteriormente abordar unha ampla variedade de mercados (monopolio, oligopolio e competencia monopolística) co obxecto de explicar cómo as decisións das empresas dependen da estrutura do mercado e da conduta (estratexia) dos competidores. Por outra banda, préstase especial atención á cuestión de cómo a regulación inflúe nos mercados.
(*)The teaching guide is the document in which the URV publishes the information about all its courses. It is a public document and cannot be modified. Only in exceptional cases can it be revised by the competent agent or duly revised so that it is in line with current legislation.