Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Crear mensaxes de carácter publicitario, especialmente no que se refire a produtos audiovisuais. A1
A2
A3
A12
B2
B3
C1
Coñecer a historia da publicidade e as súas tendencias na actualidade. A5
Coñecer e saber desenvolver as diferentes técnicas de creatividade. A6
A7
C2
Coñecer os límites legais da actividade publicitaria e os seus dereitos como consumidores. Desenvolver unha conduta ética no desenvolvemento da súa profesión, atendendo á capacidade da publicidade como axente socializador. A10
B6
C4
Enfrontarse á elaboración dunha mensaxe publicitaria de forma autónoma. B4
B9
Ser quen de incorporarse a un grupo e adaptarse ás dinámicas do traballo colaborativo para asumir o desenvolvemento de diferentes proxectos. B7
B8
B9
Coñecer o funcionamento do sector publicitario. A9
Coñecer o contexto da actividade publicitaria en relación ás novas tecnoloxías da comunicación, novas posibilidades e límites. A8
C3